AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hei. Jeg har tenkt å gi kjæresten min julekalender i år og er nesten ferdig med alle gavene. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg gir den til henne og hvordan jeg skal pakke den inn. vil gjerne at det skal være litt mer enn bare en eske eller kurv med gavene. tar også gjerne i mot tips på kalendergaver til en jente i 20 årene:)Takk for tips Anonymous poster hash: 57f71...918
Tinuwiel Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Når min kjære lager til meg så pakker han inn gavene å setter på en klesklype med hjerte og nummer på. Å så setter han de fint opp på hylla på kjøkkenet. Selvfølgelig i fint julepapir, så pynter det litt opp med det samme:) jeg er jente i 20-årene å får hamerite, owatrol, tectyl, sveisetråd, sjokolade, kappskiver til vinkelkutter, og diverse små verktøy i kalenderen min😊 det viktigste for meg er å ikke få dyre ting jeg som blir liggende å støve ned. Det må være noe jeg trenger og bruker, så forbruksvarer er helt topp!
GangstaPrest Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 jeg er jente i 20-årene å får hamerite, owatrol, tectyl, sveisetråd, sjokolade, kappskiver til vinkelkutter, og diverse små verktøy i kalenderen min😊Jeg er en jente i slutten av 20-årene, og aner ikke hva halvparten av de tingene er 😊Men jeg regner med at det er noe hobbyrelatert, så det er sikkert et godt tips: Gi kjæresten noe som passer til interessene hennes. Ellers pleier jeg å spe på med litt andre ting, for eksempel et Flax-lodd, et julehefte, en flaske øl, eller noe godteri. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå