Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte med Obagi for 4 dager siden, og har masse (dumme) spørsmål. Noen av dem har jeg sendt til Silje Austnes som jeg går til.

det er snakk om Zo Medical forresten.

skal man ta produktene under øynene? Det står at man skal ta de på øyelokket... Jeg synes det virker litt skummelt å ta disse sterke produktene i nærheten av øynene.

Hvor lang tid tar det før det svir litt mindre? Jeg greier ikke å ta på Cebatrol ordentlig, for det etser og brenner ut av en annen verden. Men dette skal bli bedre?

jeg ser ikke ut!! Dette var jeg innstilt på, og det er absolutt verdt det, men jeg kvier meg allikevel for å gå ut og treffe folk. Hva slags sminke brukte dere som har gått på dette?

Skrevet

Ingen som har gått på Obagi her??? 

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal man ikke unngå sminke når man tar kuren? 

Anonymkode: f4d84...a92

Skrevet

Jeg unngikk å ta det rundt øynene, det var hudlegen enig i. Ellers flasset jeg og så helt jævelig ut i 6 uker, foundation gjorde at det så enda verre ut. Avsluttet med en kjemisk peeling og syns den gjorde det hele verdt det. 

Anonymkode: 3c266...d52

Skrevet

Skal man ikke unngå sminke når man tar kuren? 

Anonymkode: f4d84...a92

Nei, men riktig sminke er viktig. 

Anonymkode: 3c266...d52

Skrevet

Man kan kun bruke mineralsminke :) jeg bruker foundation og rouge fra Bare Minerals innimellom.

jeg har nå gått på det i 14 dager, og det er fortsatt helt jævlig å ta på Cebatrolen(padsene). Type nesten så jeg ikke greier det enda så motivert jeg er. Jeg er rød som et trafikklys og det brenner så fælt 😰😰 noen flere med sånne erfaringer? 

Anonymkode: 70ff3...bd1

Skrevet

Man kan kun bruke mineralsminke :) jeg bruker foundation og rouge fra Bare Minerals innimellom.

jeg har nå gått på det i 14 dager, og det er fortsatt helt jævlig å ta på Cebatrolen(padsene). Type nesten så jeg ikke greier det enda så motivert jeg er. Jeg er rød som et trafikklys og det brenner så fælt 😰😰 noen flere med sånne erfaringer? 

Anonymkode: 70ff3...bd1

dette var meg. Mente ikke å skrive som anonym :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvilke produkter bruker du,Ella? :)Jeg vurderer å begynne på Zo skin selv,men det passer lissom aldri å se rød og flassende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...