AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Ønsker meg en Chanel 2.55 flap bag i medium størrelse. Slik jeg har forstått det finnes det flere enn kun et par størrelser? Jeg ønsker meg hvert fall en som er større enn de minste, men mindre enn jumboen. Sort og sølv hardware. Hva ligger prisen på sånn ca, hvis man ønsker en veske som er i nogenlunde godt behold(kan tåle noen beskjedne riper, men ønsker at den skal fremstå som forholdsvis "ny")? Regner også med at det er forskjell på lambskin og caviar - hva er dyrest og hva anbefaler dere? Jeg har hørt at caviar er mer solid mtp riper, men synes lambskin er estetisk penere. Anonymous poster hash: 4ee30...119
Professor Orm Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Den du vil ha, heter ikke 2.55, den heter classic flap. Finnes i fire størrelser, hvor medium er nest minst. Vet lite om vintage, men om du vil ha den ny, må du regne med å betale 40 000. Så vidt jeg vet, koster caviar og lambskin det samme. Er enig i at sistnevnte er finest, men har du planer om å bruke veska mye, anbefaler jeg caviar. Holder seg mye bedre :-) 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Den du vil ha, heter ikke 2.55, den heter classic flap. Finnes i fire størrelser, hvor medium er nest minst. Vet lite om vintage, men om du vil ha den ny, må du regne med å betale 40 000. Så vidt jeg vet, koster caviar og lambskin det samme. Er enig i at sistnevnte er finest, men har du planer om å bruke veska mye, anbefaler jeg caviar. Holder seg mye bedre :-) Nei, den finnes i 6 størrelser. Mini, Small, New small, Medium/Large, Jumbo og XL Jumbo. Anonymous poster hash: 3854c...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, den finnes i 6 størrelser. Mini, Small, New small, Medium/Large, Jumbo og XL Jumbo. Anonymous poster hash: 3854c...ddfwops, glemte faktisk en; Extra mini. 7 størrelser tilsammen. Anonymous poster hash: 3854c...ddf 1
Gjest ella90 Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Slettet Endret 4. februar 2018 av ella90
Professor Orm Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, den finnes i 6 størrelser. Mini, Small, New small, Medium/Large, Jumbo og XL Jumbo. Anonymous poster hash: 3854c...ddfja, men trodde de var sånne du ikke alltid fikk tak i.. Men jeg har aldri vært så interessert i de minste, så jeg kan ikke si jeg er sikker
Gjest Tigress Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Fullstendig off topic, men TAKK, alle saman, for at de driv og snakkar om vesker til 40 000,- det får draumen min om syklar til 50 000,- til å framstå som både vettug og ganske rimeleg i pris.TAKK!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Å kjøpe vintage chanel i Paris er svindyrt!Ja, jeg tviler sterkt på at det er billig! Føler at jeg ikke ønsker å gi mer enn 20000, kan jeg være heldig å finne noe til den prisen? -TS Anonymkode: 4ee30...119
Irim Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Hei! Her får du kjøpt vintage Chanel, Hermes, etc: http://www.portero.com/Men billig er det ikke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå