Gå til innhold

Datinghjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe. Jeg ble singel for noen uker siden, men var mentalt ferdig for flere måneder siden. Jeg tenker på det med dating (ikke enda!) og blir veldig nervøs. Tidligere forhold har kommet uten dating, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Er det noen her som kan komme med noen tips og litt hjelp. Så jeg kan føle meg mer trygg på å si ja den dagen kommer. All erfaring angående dating blir satt stor pris på:)

Anonymous poster hash: 2f7b6...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, prøv å se på dating som en erfaring eller en form for selvutvikling som skal være gøy og casual. Tenk at det skal være morsomt, og at hvis daten blir fryktelig klein så har du en fin historie å fortelle vennene dine!

Jeg tror at jo mer laidback du er, og jo mindre du hauser det opp, jo gøyere blir datene!

En annen ting er: Prøv å ha fokus på om Du liker den personen du dater, og ikke omvendt. Gi litt F i om han liker deg, og ha heller fokuset motsatt.

Utover dette kan det være lurt å ha en innstilling om at du skal på Mange dater. Så ikke bli så skuffet om ikke første mannen er drømmemannen. Bare tenk at du sikkert må date en del før du finner en som matcher. Og at du derfor like så godt kan ha det gøy med alle froskene på veien dit!:)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg må bli bedre på å være mer avslappet, sant at alt blir enklere da. Er litt dårlig på å bli kjent med nye mennesker, spesielt hvis vi er alene. Så får prøve å se på det som god trening :)

Anonymkode: 2f7b6...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...