Gå til innhold

Å bli invitert til middag rett før....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hender jeg også får slike invitasjoner. Noen ganger passer det, andre ikke. Det har de som inviterer full forståelse for.

Jeg orker ikke å bli irritert for slikt, men ser på det som en hyggelig greie. Takknemlig for at noen tenker på meg!

Enig i denne :) I det minste ble jeg tenkt på når personen plutselig fikk noen timer ledig!

Dersom jeg inviterer noen på kort varsel blir jeg aldri fornermet om folk ikke kan. Jeg har fullstendig forståelse for at man ikke kan kaste seg rundt. Jeg syntes iallefall det er hyggelig å bli bedt på tross av at det ikke passet denne gangen :) Bedre det enn at folk lar være å spørre...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ihvertfall et slikt forhold til mine foreldre. Vi prøver å spise sammen et par tre ganger i mnd. Jeg ringer jeg, spør om vi skal ta middag hos oss eller dem, og evt når.

Og det hjelper selvsagt å kontakte de før uka starter, og dermed PLANLEGGE en dag som passer begge... Om de da ikke klarer å bestemme seg, så blir det ikke noe , enkelt og greit..

Så fint for TS å høre at du har foreldre som opptrer mer fornuftig, og som det går an å planlegge med. Det var sikker nyttig for henne... (?)

Anonymkode: 82a9f...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for TS å høre at du har foreldre som opptrer mer fornuftig, og som det går an å planlegge med. Det var sikker nyttig for henne... (?)

Ja, nå vet jeg ikke om du har fått med deg at dette er et forum hvor vi kan dele egne erfaringer med brukerne? Det er vel ingen her som sitter med fasitsvar er det vel?

Så om hun finner det nyttig eller ikke vet jeg ikke, men kanskje hun får ideer hun kan ta med seg videre, og kanskje forandre på noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå vet jeg ikke om du har fått med deg at dette er et forum hvor vi kan dele egne erfaringer med brukerne? Det er vel ingen her som sitter med fasitsvar er det vel?

Så om hun finner det nyttig eller ikke vet jeg ikke, men kanskje hun får ideer hun kan ta med seg videre, og kanskje forandre på noe? 

Selvfølgelig ønsker hun å endre noe. Det er jo hele poenget her. 

Men hvorfor du tror hun skulle finne det nyttig at du ikke har opplevd noen slike problemer med dine foreldre, skjønner jeg virkelig ikke. Egene erfaringer med lignende problem er absolutt nytting, men alt du har erfaring med er jo foreldre som oppfører seg fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...