Gjest *amalie* Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Tenner dere på eller liker dere at kjæresten/sexpartner spruter på dere? Selv blir jeg ganske opphisset av det. Liker å bli sprutet på pupper og noen ganger i ansikt :oops: Noen flere som liker det?
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Tror ikke jeg tenner på å bli sprutet på. I hverfall ikke i ansiktet og håret! Da hadde jeg nok blitt rimelig sur. Mine kjærester har ikke hatt som vane å sprute både her og der. Spruten har kommet to steder; inni meg eller i munnen.
Gjest Gjest66 Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Mange av jentene jeg har vært sammen med liker det, noen få likte det ikke. Selv elsker jeg å sprute utover kroppen til kjæresten min, og hun nyter det. Hun vil aller helst ha det over brystene eller i ansiktet. Noen ganger runker hun meg til jeg kommer, og da slikker hun opp det som er på kroppen min. Av og til slikker jeg opp det jeg har sprutet på henne, og gir henne det videre i munnen. Hun elsker også å gni sæden over brystene sine, herlig å se på..... :-)
evil eve Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 For min egen del syns jeg det er like greit at gutten kommer inni meg, så han ikke hopper av akkurat like før, syns det ødelegger litt da..... For øvrig er min erfaring med at gutten skal hoppe av for å sprute på meg, blanda.... Sist en gutt skulle gjøre det på meg, så fikk jeg liksom en sprut som gikk fra nederst på magen og helt opp i øya, nesa og håret... :o Så kanskje litt dumt ut spør du meg.... Men ler av det nå Men akkurat da syns jeg det var skikkelig disgusting.... :oops:
Gjest Loly Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 Synes det er herlig å SE at han kommer jeg.... :-) Og han tenner veldig på at jeg liker å gni spermen hans utover brystene mine. Han liker også å ta meg mellom brystene mine, da rekker jeg som regel suge ham den siste biten. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Jeg liker også at han spruter utover puppene mine, men ikke nå han liksom skal fordele det utover hele kroppen inkludert hår, nese og øyne. Det er ikke spesielt behagelig med sæd i øyet altså!
Lala Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 Synes det er herlig å SE at han kommer jeg.... :-) Enig.. Men å gni det rundt på kroppen min etterpå syns jeg egentlig ikke noe spesielt om. Pleier heller ikke slikke det i meg. Kommer han i munnen min derimot svelger jeg. OG liker det veldig godt.
evil eve Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 Det er ikke spesielt behagelig med sæd i øyet altså! DET kan jeg skrive under på... Særlig ikke når man har på linser som burde vært av for maaaange timer siden *sukk*
Amarone Skrevet 29. september 2004 #9 Skrevet 29. september 2004 DET kan jeg skrive under på... Særlig ikke når man har på linser som burde vært av for maaaange timer siden *sukk* Amen! Det svir infernalsk...
Gjest 1111 Skrevet 29. september 2004 #10 Skrevet 29. september 2004 Det er ikke spesielt behagelig med sæd i øyet altså! Den kan jeg skrive under på! Ellers så syns jeg ikke det er noe særlig opphissende at han kommer utover på meg, liker helst at han holder det inni meg.
^me^ Skrevet 29. september 2004 #11 Skrevet 29. september 2004 vi holder oss bare til i skjeden og munnen... men hadde samboern absolutt hatt lyst til og sprute andre plasser som feks. på puppene eller magen hadde jeg ikke sagt nei..det kan jo ikke være så ekkelt at det gjør noe..det er jo bare til og vaske det vekk etterpå..
KalloRilla Skrevet 3. oktober 2004 #13 Skrevet 3. oktober 2004 Liker best å kjenne at gutten kommer inne meg, men dersom det er "hoppe av i svingen" spruter han utover magen eller ryggen. Jeg har ikke noe problemer med det, men det beste er når han tørker det bort etterpå. Har ikke hatt for vane å gli safter inn i hverandres hud.
~Viva~ Skrevet 3. oktober 2004 #14 Skrevet 3. oktober 2004 Kult å se at han kommer, og liker at han spruter på meg (først og fremst fordi han tenner på det)
Mossa Skrevet 3. oktober 2004 #15 Skrevet 3. oktober 2004 Foretrekker at han kommer inni meg da, men har ingenting i mot at han spruter andre steder på kroppen min...kan være litt småsexy det altså!! (men som dere andre sier; øynene kan han fint holde seg unna!!)
Ernie Skrevet 3. oktober 2004 #16 Skrevet 3. oktober 2004 Vi gjør det noen ganger, når hun suger meg. Hun liker ikke at jeg spruter i munnen hennes, og da synes vi det er et fint alternativ å sprute på puppene hennes. Når det gjelder å bli opphisset av det, så er det jeg som blir mest opphisset av å se sden på puppene hennes, mens hun liker å se sæden sprute utover min mage, når hun bruker hånden på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå