Gjest gjest 1 Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Bare lurer. I fjor var det jo disse "polarlignende" jakkene som alle gikk med Men hva er det som er et "must" i år? Ser mye røde kåper i hvertfall.
missfidget Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Det variere veldig, tror ikke det er noe fast regler, utenat du tar som gitt at boblejakker ser ikke fint ut på NOEN... Ellers hadde jeg anbefalt å satse på fiskebensmønstret eller "tweed" jakker, som kommer litt høyere enn kneet og er gjerne litt figursydd i livet. Utrolig slankende! Men skal si nå det gjelder grusomt vær og slik, da gidde jeg ikke vær i høy fashion, da er det bare på med stygge ytterklær...
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Det variere veldig, tror ikke det er noe fast regler, utenat du tar som gitt at boblejakker ser ikke fint ut på NOEN... Ellers hadde jeg anbefalt å satse på fiskebensmønstret eller "tweed" jakker, som kommer litt høyere enn kneet og er gjerne litt figursydd i livet. Utrolig slankende! Men skal si nå det gjelder grusomt vær og slik, da gidde jeg ikke vær i høy fashion, da er det bare på med stygge ytterklær... hehe...tusen takk bedhead
aline Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Jeg har hatt fiskebensmønstret, figursydd vinterjakke i to år, det er kanskje slankende, men gud bedre så lei jeg ble av den!!! Så i år har jeg kjøpt meg en julerød, ulljakke som er smal og går til rett over kneet! Også har jeg kjøpt meg "bøttehatt"!!! og sjal!! men mangler noen lyse vintersko som passer til den stilen da, siden alt jeg har er boxerstøvler og det passer dårlig til en såpass "gammeldags" stil.... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå