AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Sønnen min er 4 år, og vi har vært frem og tilbake på sykehuset med vannbrokk på testikkelen og har derfor også sjekket åpning av forhuden i ca 2 år på jevnlig kontroll. Ingen på sykehuset har fortalt oss om at det går ann å bruke en type steroide krem som kan hjelpe forhuden til å åpne seg, før sykehuset sendte epikrise til helsestasjonen. Er det noen som har erfaring med en sånn type krem fra tidligere? Dette er en type kortison salve, som skal påføres en gang daglig i en mnd. Dermovat Krem. Hva tenker dere er best for en liten gutt på fire? Er denne kremen verdt ett forsøk? Eller er det best å få hele saken ute av verden og gjennomføre en omskjæring? Håper på mange utfyllende svar! På forhånd takk! Anonymous poster hash: a97a8...df1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Sønnen min er 4 år, og vi har vært frem og tilbake på sykehuset med vannbrokk på testikkelen og har derfor også sjekket åpning av forhuden i ca 2 år på jevnlig kontroll. Ingen på sykehuset har fortalt oss om at det går ann å bruke en type steroide krem som kan hjelpe forhuden til å åpne seg, før sykehuset sendte epikrise til helsestasjonen. Er det noen som har erfaring med en sånn type krem fra tidligere? Dette er en type kortison salve, som skal påføres en gang daglig i en mnd. Dermovat Krem. Hva tenker dere er best for en liten gutt på fire? Er denne kremen verdt ett forsøk? Eller er det best å få hele saken ute av verden og gjennomføre en omskjæring? Håper på mange utfyllende svar! På forhånd takk!Anonymous poster hash: a97a8...df1Sønnen min er 4 år, og vi har vært frem og tilbake på sykehuset med vannbrokk på testikkelen og har derfor også sjekket åpning av forhuden i ca 2 år på jevnlig kontroll. Ingen på sykehuset har fortalt oss om at det går ann å bruke en type steroide krem som kan hjelpe forhuden til å åpne seg, før sykehuset sendte epikrise til helsestasjonen. Er det noen som har erfaring med en sånn type krem fra tidligere? Dette er en type kortison salve, som skal påføres en gang daglig i en mnd. Dermovat Krem. Hva tenker dere er best for en liten gutt på fire? Er denne kremen verdt ett forsøk? Eller er det best å få hele saken ute av verden og gjennomføre en omskjæring? Håper på mange utfyllende svar! På forhånd takk!Anonymous poster hash: a97a8...df1 Anonymous poster hash: a97a8...df1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Broren min ble operert da han var rundt tre år. De har naturligvis ikke omskåret han, de har ikke fjernet forhuden, men de la et snitt i forhuden. Det grodde veldig greit, selv om lille gutten nektet å tisse de første dagene fordi det var smertefullt å få urin i såret. Anonymkode: 61f43...9c6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Min sønn prøvde den kremen, men det ble ikke bedre. Andre sønnen virket den bedre på. For noen mnd siden ble minsten operert. Det var ikke nok med et snitt, så han fikk fjernet en del av huden på tuppen. Ikke full omskjæring. Han er kjempe fornøyd med resultatet. Han er 14 år, så det gikk en del år før vi fikk det gjennom. Anonymkode: 0a41f...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå