Gå til innhold

justin, billetter og de uten billetter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dette programmet så har flere av de i panelet fått billetter til justin bieber. det er mulig jeg tar feil, men det virker som om en i panelet ikke har fått billett. Han til høyre hadde ikke billett. Der sitter de, tre voksne mennesker og ler seg skakk i hjel, jubler og gnir det inn at de har fått billett til justin bieber i voksen alder, og viser ikke noe medfølelse for at den jeg antar er den yngste der ikke har fått billett. hvor gamle er de egentlig? er det ment som en spøk? 

"Juhu, vi har fått biletta - har du ikkje fått billett åsmund?"

nei, det hadde han faktisk ikke. det ser ut som han blir litt lei seg også. også ler de videre og fortsetter å diskutere justin litt mer seg i mellom.

de er også en spesiell justin klikk i følge åsmund eller hva han het, og ære være dem for det - for han mente han ikke var med i justin-klikken. hva med å få med denne åsmund i stedet da vel? har de noen ritualer for å bli medlem i denne klikken? dansingen er åpenbar men jeg tenkte mer på ritualer som: drikk din kamerat sin lunkne øl for å bli med. holder det ikke å syntes han er helt okey?

hvordan hadde dere reagert som 25+ mtp justin bieber?

Anonymous poster hash: 4d535...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem pokker bryr seg egentlig om Justin Bieber??

Anonymous poster hash: 74422...a37

Skrevet

Hvem pokker bryr seg egentlig om Justin Bieber??

Anonymous poster hash: 74422...a37

Ikke du i hvertfall.

Det er ganske mange som bryr seg. Og med tanke på hvor frustrert Åsmund i panelet virket, så håper jeg han får bli med (for å si det på den måten).

Anonymkode: 4d535...f83

Skrevet

er det bare jeg som syntes synd på han til høyre i panelet?

Anonymkode: 4d535...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...