Gjest kattepus i.il Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Jeg sitter her nokså forbauset, for plutselig virker lyden på PC'en min ! :o Den har til nå vært slik at når jeg arbeider og blar opp og ned på sider, så henger lyden etter, musikken hakker, og det høres forferdelig ut. I dag så leste jeg at pc helst ikke skal stå i jordet kontakt, så jeg prøvde med den på stuen. Uten resultat. Musikken hang likevel etter. Men så trykket jeg i kveld av TV'en (nå deler de uttak i veggen). og da var plutselig lyden bra !! Nå kan jeg for første gang siden jeg kjøpte den for to år siden bruke den, og høre sanger uten forstyrrelser. Jeg trykket TV'en på igjen, for å se om det var noen sameheng, men lyden er fremdeles bra selv om tv nå er på. Har Java Consoll noe med lyd å gjøre? Fikk opp en sånn boks med masse tekst inni omtrent samtidig. Den blir av og til åpnet når jeg gå inn på sider. Så jeg vet ikke nå om det har noe med den å gjøre, eller med TV å gjøre, eller om det spøker her - for dette er helt snodig ! Teksten inni var som følger : : clear console window f: finalize objects on finalization queue g: garbage collect h: display this help message l: dump classloader list m: print memory usage o: trigger logging p: reload proxy configuration q: hide console r: reload policy configuration s: dump system properties t: dump thread list v: dump thread stack x: clear classloader cache 0-5: set trace level to <n> Noen formeninger om hva dette merkelige fenomenet kan komme av? Om ting virker i morgen, det gjenstår å se. Men akuratt NÅ så er det lyd og den henger ikke etter
Gjest kattepus i.il Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Vel, i dag er alt som før, og den henger etter :-? Drittpc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå