Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke morsomme julekalendere som fås kjøpt vet dere av? Som en person som bor alene og ikke mottar julekalender fra noen tenkte jeg å spandere på meg selv en julekalender i år. Ikke gøy å lage til seg selv når man vet hva som er i hver luke, haha.

Sleng ut alt dere vet av og liker, fra diverse godterikalendere til neglelakkalendere. Anything goes! 

Anonymous poster hash: bee88...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er noen som kan lage en smykkekalender til deg? Jeg kjøpte hos en dame i fjor, men du kan jo søke på Epla eller spørre i forumet der

Gjest incognita
Skrevet

Spørs litt hva du liker da. Body shop pleier å ha fin kalender. I fjor kjøpte jeg adventskalender på teknisk museum (til meg selv ❤). Den besto av små duppeditter som på en eller annen måte var relatert til vitenskap. Den var antagelig myntet mot barn, men jeg kan ikke nekte for at jeg hadde det riktig så morsomt med den.

Ellers synes jeg kinder-kalenderen er upåklagelig, men igjen, dette er smak og behag. 

Skrevet

Lakriskalenderen fra Johan Bulow, men den er rimelig dyr, 420 kroner. 

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville kjøpt body shop sin selv om jeg skulle kjøpt i butikk. Men hadde nok mest sannsynlig funnet meg en på ebay 😉

Skrevet

Glitter selger også adventskalendere.

Anonymous poster hash: 9722d...063

Skrevet

Liker te-kalendere, gir litt kos hver dag, man får prøvd nye smaker, og så sitter man ikke igjen med masse ting siden som må lagres og tørkes støv av... Tror de pleier å ha sånn på helsekostbutikker, Life og den slags?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg denne: Pascals julekalender

Vet ikke om den er verdt prisen, men jeg er jo overmåte glad i god sjokolade :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har kjøpt The Body Shop sin julekalender til meg selv :)

Skrevet

Jeg tenkte å kjøåe meg te kalender! Den syns jeg så så fin ut,en liten stund med en god kopp te 24 dager i desember!

Skrevet

Summerbird har også bra kalendere med sjokolade i forskjellige prisklasser. 

Ellers finnes det Yankee candle kalender for de som liker det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...