AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Nå er jeg ærlig dritt lei VG og alle rapportene de driver å skriver om som viser at ditten og datten er farlig.Pølse, skinke, rødt kjøtt (kjøtt generelt!!!), emballasjen til nesten alle popcorn som jeg har kjøpt etc. Altså, er rett og slett irriterende at hver dag når jeg går inn på VG, så står det om noe nytt som er farlig for helsa og ''kreftfremkallende''.Før vi vet ordet av det må vi leve på vann også blir det farlig å drikke vann også, og etter det er det farlig å blunke. Ikke spis kjøtt, og ikke spis popcorn og ikke spis ditten og datten av den og den maten. Vi dør alle uansett en gang. Den eneste måten å unngå døden, er vel å ikke bli født, så hei, da bare forbyr vi folk å få barn!Dette er jo såklart ikke bare VG, men er oftest der jeg leser om alt dette tullet. Lev livet og spis hva du vil, du lever bare en gang (så vidt vi vet) og da er det faen best å nyte hver punkt og prikke, for det er mye som burde nytes her i verden, og som forskning og rapporter ikke burde få ødelegge. Jadda jeg spiser kjøtt og livet mitt forkortes med tja, 25 år kanskje fordi jeg muligens får kreft, men det driter jeg langt i. Jeg vil kunne spise og drikke det jeg vil. Er det flere som er lei? Anonymous poster hash: 4f753...4ca
Daniel123 Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 He, ja - helsemoralisme er ikke akkurat det jeg holder mest av innen filosofien ... Jeg vet at jeg bør/må leve sunt, men samtidig er jeg svak for fristelsene og nytelser. Jeg elsker sjokolade, vin og øl - pizza, kebab, sigaretter og kjøtt. Disse nytelsesproduktene vil helt klart forkorte livet mitt en god del år, men jaja - jeg er lykkelig og vil uansett ikke bli eldgammel, senil, og havne på et sykehjem.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Joda, er enig i at det er vel mye helsemoralisme, ting blir hauset opp, livsfarlig den ene uken og supersunt neste. Da handler det gjerne om ukritisk presse (eller politikere, feks. i eksempelet med at sigaretter og snus blir sidestilt, selv om det er stor forskjell). Men akkurat dette med (rødt) kjøtt er jo gammelt nytt, det har lenge vært kjent at det øker faren for mage-og tarmkreft. Vi spiser absurde mengder i Norge, og det er null problem å redusere bruken litt. Anonymous poster hash: e9908...315 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Last ned Ad Block eller lignende programmer da vel. Da får i alle fall ikke nettavisene noen inntekter gjennom all dritt-reklamen sin.... Anonymkode: aeea7...f77
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Last ned Ad Block eller lignende programmer da vel. Da får i alle fall ikke nettavisene noen inntekter gjennom all dritt-reklamen sin....Anonymkode: aeea7...f77Hæ men dette er jo nyhetssaker, du kan liksom ikke adblocke dem vel? Anonymkode: dd054...e57 2
Fireflies Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Det er jo ikke VG som kommer med de påstandene. Det er WHO som har det og VG lever av klikk. Mat er noe som folk mer og mer er opptatt av. Les Aftenposten
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Hæ men dette er jo nyhetssaker, du kan liksom ikke adblocke dem vel?Anonymkode: dd054...e57 Last ned Ad Block (eller lignende) hvis man likevel skal lese det som står der. Eller ikke klikk inn på VG sine nettsider i det heile tatt. Cirka 99,9 % søppel uansett.... Anonymkode: aeea7...f77
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Ts her: Jeg har adblock, men det funker dårlig mot nyhets artikler (det er jo ikke det det er beregna for), men altså, er jo på face dette ofte kommer opp da. Klikker aldri på det, fordi jeg syns det er idioti, og glad for at det ikke bare er jeg som blåser langt i i sånne artikler Anonymkode: 4f753...4ca
Kreps1 Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 At VG bruker skremsel som salgsmiddel er gammelt nytt. Noe mer irriterende er alle artikler som "Slik gjør du grillen ren", "Derfor kommer du til å bytte bil", "Trodde du at himmelen er blå?", "Så viktig er det å skifte sengetøy".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå