Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Har jeg gjort noe dumt nå? Jeg har nemlig kjøpt sherrox til min datter i dag. Er de som går i 3. klasse for store til å gå med sherrox? Tenkte selvfølgelig når det er drittvær ute. Vi bor på Vestlandet, med alt hva det medfører av slaps og regn. De er jo gode og varme. Og tørre...
Dina Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Syns ikke det er dumt! Barn bruker da fortsatt cherrox i den alderen, ihvertfall her i Trondheim. Min eldste brukte det i fjor vinter, da gikk han i 4 klasse, og jeg har tenkt å kjøpe nye til han i år.... Ok det vel, eller er det jeg som har misset noe her???
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Ser ikke noe galt i at en tredje-klassing har sherrox?
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Uff nei, ble plutselig bare litt usikker og så for meg en skokk med andre unger som gjør narr av min jente som er SÅ stolt av sine nye sherrox. Skikkelig skrekkscenario. :-( De var forresten kjempebillige, 149,- på OBS...
Dina Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 De var forresten kjempebillige, 149,- på OBS... *Noterer*
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #6 Skrevet 27. september 2004 Så lenge hun er fornøyd med sine sherrox så tror ikke jeg du skal tenke videre på det. hun går tross alt bare i tredje-klasse.
Dina Skrevet 27. september 2004 #7 Skrevet 27. september 2004 Så lenge hun er fornøyd med sine sherrox så tror ikke jeg du skal tenke videre på det. hun går tross alt bare i tredje-klasse. Barn kan være fæle mot hverandre dersom noen har "feil" sko, klær eller hva det måtte være.... også når de er så små... dessverre!
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #8 Skrevet 27. september 2004 Barn kan være fæle mot hverandre dersom noen har "feil" sko, klær eller hva det måtte være.... også når de er så små... dessverre! *føler meg gammel*
Dina Skrevet 27. september 2004 #10 Skrevet 27. september 2004 Ja men er sherrox ukult da? Kan vel muligens oppfattes som "barnslig" da, men jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på problemstillingen før jeg leste dette innlegget! "Alle" barn bruker jo cherrox, eller???
Gjest agurk Skrevet 27. september 2004 #11 Skrevet 27. september 2004 Kan vel muligens oppfattes som "barnslig" da, men jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på problemstillingen før jeg leste dette innlegget! "Alle" barn bruker jo cherrox, eller??? Iallefall mitt, men han er tre. Så jeg skal ikke uttale meg jeg :-?
Suzy Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 Ungen min brukte cherrox helt til femte klasse så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #13 Skrevet 28. september 2004 Med ei i andre og ei i fjerde bel jeg litt ettertenksom her. Må stikke innom skolen i langfri idag og se hva de andre har på beina. For jeg har kjøpt nye cherrox til begge........
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2004 #14 Skrevet 28. september 2004 Cherrox til tredjeklassing går helt fint, ihvertfall på skolen hvor sønnen min går.
liv Skrevet 28. september 2004 #15 Skrevet 28. september 2004 til og med jeg har cherrox, og jeg er over 20..
Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2004 #16 Skrevet 28. september 2004 Cherrox er vel stilige nå er de ikke det da?? (Ikke som den gangen jeg hadde noen brune stygge noen som jeg HATET å vise meg ute i.... :-? ) Trodde "alle" barn hadde cherrox nå...eller slusher som det også er et merke som heter...sånn helt opp til....10-12 år? Ok 10-11 i hvertfall..... Men datteren min er bare tre da, så jeg vet jo ikke..... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #17 Skrevet 28. september 2004 til og med jeg har cherrox' date=' og jeg er over 20..[/quote'] Så utrolig kult! Hvor har du fått tak i de? Jeg trenger også cherrox så jeg kan følge etter min aktive 2-åring ut i brøytekanter og slaps :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #18 Skrevet 28. september 2004 Synes ungene kan gå med cherrox hvis de skal leke, men det er ikke noe spesielt pent da. Min sønn må ha "Slusher" hvis han skal ha cherrox... Men har er utrolig bestemt og da. Mine stedøtre fikk billige til 149,- i fjor, den yngstes gikk i stykker etter noen måneder. (Så er dere iallefall advart). Synes cherrox er ok til de er 11, men etter der finnes det vel bedre og penere alternativ. Og - cherrox passer best til lek! (Mine stedøtre får ikke annet av sin mor, jeg synes at dersom man skal ha en sko til alt, passer allværssko bedre. Men hos oss har de ekstra støvletter om vinteren.) Så er jo jeg ganske opptatt av det å kle seg også - ettersom at jeg jobber med det.
Furstina Skrevet 28. september 2004 #19 Skrevet 28. september 2004 Vad är cherrox för något? *förstår inte* men är nyfiken. Kan nån lägga in en länk/bild?
Gjest Tex Skrevet 28. september 2004 #20 Skrevet 28. september 2004 Cherrox er "gummistøvler" med fôr av ull eller lignende. Jeg har cherrox og er over tredve, min datter går i sjette og har cherrox, har aldri hørt at det er ukult....... Nå er jo gummistøvler i alle varianter så populært også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå