AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg hadde egentlig planer om å møte en gutt jeg har truffet på tinder i dag. Men jeg vet ikke om jeg klarer det fordi jeg ikke helt har "avsluttet" med en annen date (vi har holdt på i 4mnd). Så jeg får bare dårlig samvittighet...men jeg vil jo gjerne møte han. Så spørsmålet er: hva sier jeg til han jeg skal møte? Skal jeg si det som det er? Eller finne en unnskyldning. Jeg vil jo møte han, men jeg må bare få alt avklart med han forrige..... Anonymous poster hash: 09f9e...fd3
avida30 Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Ikke si at du har han som andrevalg ved å si at du trenger å avklare ting med en annen først, i hvertfall!Si at noe har kommet i veien men at du gjerne vil møte han når det passer litt bedre igjen 2
heidifrøkna Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Hva driver du å avtaler dater for når du tydeligvis ikke er på markedet?!Avklar med han andre umiddelbart! Også kan du skrive til daten at noe kom opp og om dere heller kan ta det en dag til uka, men ikke forvent at den daten blir noe av.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Du kan gjøre som en jeg datet:han skyldte på influensa hver gang vi skulle møtes Anonymkode: 96479...8f2
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Er det virkelig fordi du ikke er ferdig med eksen, og ikke pga du er nervøs for å være bra nok, så dropper du daten.En gylden regel er at når man har lyst til å droppe noe, så er det ikke vits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå