Gå til innhold

Ny giftering, eller bruker dere forlovelsesringene?

Hvilket metall er gifteringen deres laget av?  

1. 1. Hvilket metall er gifteringen deres laget av?

• Hvitt gull
      3
    • Sølv
      0
    • Platina
      0
    • Gult gull
      27
    • Både gult og hvitt gull
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til slutt bestemt oss for å skifte ut forlovelsesringene med nye gifteringer. Hva gjør dere andre?

Svar gjerne på avstemningen om hvilken giftering dere skal ha :P

Vi har valgt kombinert gult og hvitt gull med diamanter i min ring....

Kjempeflotte :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har skiftet ut våre, så hos oss blir det nye ringer.

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Vi skal bruke våre forlovelsesringer som gifteringer. Det er jeg kjempeglad for, for de er så flotte. Det er helt tradisjonelle glatte ringer, men det er også slike ringer jeg forbinder med forlovelse og bryllup. Så min kjære gjorde et meget godt valg da han plukket ut våre ringer i smug!

Skrevet

Vi beholder ringene. Egentlig hadde vi tenkt å kjøpe nye, men ser ingen grunn til det. Vi har helt enkle gullringer, og det er det jeg forbinder med gifteringer. Som jeg har sagt før her inne så syns jeg at det er viktig at man ser at gifteringen er en giftering, at den ikke ser ut som en hvilken som helst vanlig annen ring! Den skal jo vise at jeg er gift! :D

Skrevet

Vi bestämde oss att följa svensk sed då vi bor i Sverige (gifter oss dock i Norge). Vi behåller våra släta guldringar i rött guld och jag får ytterligare en vigselring i rött guld med en diamant i.

Skrevet

Her hos oss ville ikke gubben ha forlovelsesring, så jeg kjøpte meg en jeg ville ha. Derfor ble det helt nye ringer da vi giftet oss.

Skrevet

Vi bruker åre forlovelsesringer videre som gifteringer. Skal bare gravere inn bryllupsdatoen i tillegg.

Våre ringer er helt glatte gullringer -buet både inni og utenpå. Han har 4 mm bredde, mens jeg har 3,5 mm bredde på min :wink:

Skrevet

Vi har nye glatte gullringer som gifteringer nå. Grunnen er vel mest at det er det jeg forbinder med gifteringer, og våre forlovelsesringer var tofargede med banket gult gull og glatt hvitt gull..... :)

Skrevet

Hei Elma.

Høres ut som vi skal ha de samme ringene. Min m diamant og hans uten i to farget gull. Vi er veldig fornøyd, har nå brukt dem et år som forlovelsesring og skal fortsette å ha dem som gifteringer!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har fulgt den Amerikanske tradisjonen saa jeg har hatt en diamant ring som forlovelsesring i gult gull, min tilkommende har valgt ut en enkel ring i hvitt gull som giftering, mens jeg har valgt en nydelig ring i gult gull med 7 bittesmaa diamanter som giftering. Det er utrolig billig for diamanter her i New York, saa hvis dere engang skal hit med deres kjaere, ta han med paa 47th Street...

Skrevet

Vi skal i utgangspunktet beholde forlovelsesringene våre. Er egentlig ganske dyre ringer med mye gull, så det vil være synd å ikke bruke dem mere.

Skrevet

Vi skal bruke forlovelses ringene våre. Har bare vært forlovet 1,5 år når vi gifter oss. :briller:

Skrevet

Jeg ville ikke ha forlovelsesringer. Ville heller vente med ringer til vi giftet oss. Kjøpte ringer i gult gull med svakt mønster. Begge to syntes de var kjempefine :)

Skrevet

Vi har ikke forlovelsesringer, og kjøper gifteringer i gult gull. Helt enkle glatte men med en diamant i min.

Skrevet

heisann!!

Vi skal ha nye ringer til bryllupet!! Forlovelses ringene våre er kjempefine i gult gull, helt glatte(som en giftering), men de har vi hatt i 3,5 år nå og når vi gifter oss er de 4 år...jeg har tenkt å putte forlovelsesringen på venstre hånd og gitfteringen på høyre...gifteringen skal være i gult gull(med kanskje litt hvitt gull i) og det skal være et lite mønster i de!! Min skal ha diamant i mens min tilkommende ikke skal ha diamant i sin!!

Håper på å få til ringpåsettelse i kirken!!

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...