AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Har et spørsmål om denne "aktiv" funksjonen på Tinder, dere vet, den som står på profilen til folk: "aktiv for2 timer siden" osv. Hva menes med aktiv? Bare at man åpner appen, eller må man sveipe ogsånn? Anonymous poster hash: c628c...7cc
Okapi Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Mener det holder å åpne den. Så snart du gjør det henter den nye treff på serveren, så antar den også sier fra til andre brukere at du er pålogget.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 at man har åpnet appen (sjekket meldinger, sveipet eller bare åpnet den) Anonymous poster hash: b1d2b...bd1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Ein ting:Eg sletta tinder i februar. Så gjennomppretta eg tinder i august. Då fekk eg opp 4 mld frå mannfolk eg hadde matcha med. Dei var sendt til meg i mai. Eg hadde jo sletta tinder så trudde eg vart borte frå deira matchliste.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Det er vel når man bare sletter appen og ikke profilen at du blir liggende der ute. Anonymkode: 69985...a14
heidifrøkna Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Om du sletter appen har du fremdeles en profil der. Du vil fremdeles vises når andre sveiper (hvertfall en stund).Om han var aktiv for 2 timer siden betyr det at han åpnet selve appen for ca 2 timer siden. Enten han svarte på melding, sveipet eller bare åpnet den uten grunn.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Eg sletta profilen og appen. Så eg skulle jo ikkje vera synleg der i det heile tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå