AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hei. Jeg er en heterofil mann (30) som sliter med å finne tenkende jenter. Det jeg ser etter er en jente/kvinne som er godhjertet, samvittighetsfull, intelligent, kunnskapsrik, kreativ og fantasifull. Jeg har lett på nettet og IRL i en del år, men har ennå ikke funnet noen. Tar imot tips angående norske nettsteder hvor slike jenter finnes.Har jeg forresten lov til å legge ut epostadressen min her inne, eller blir hele tråden automatisk slettet da? Anonymous poster hash: ae95c...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Takk for konstruktivt bidrag, Charmander. Veldig nyttig svar. Anonymous poster hash: ae95c...6a3 7
Summers Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Det å poste mailadressen din er en dårlig strategi, de attraktive damene sender neppe mail for å sjekke deg opp når alt de vet er alderen din. Man skal være rimelig desperat for å svare seriøst på noe slikt.Edit: vet ikke bare alderen din, de vet jo også at du ikke har klart å finne(eventuelt få?) damer med de kvalitetene og at du derfor søker her på KG. Edit2: Litt for mange har vel også litt for godt selvbilde når det kommer til å ha egenskapene du lister opp. Endret 28. oktober 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Når alt de vet er alderen min? De vet da også at jeg er en mann som har de egenskapene jeg ser etter i kvinner. (Ellers ville jeg ikke sett etter dem.) Og de får naturligvis bilde av meg, samt hele navnet mitt, så snart de kontakter meg. Hvis vi finner tonen. Anonymous poster hash: ae95c...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Hvilken alder søker du da? Nedre og øvre grense? Anonymous poster hash: de94d...bea
Real Virtuality Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 (endret) . Endret 28. oktober 2015 av Real Virtuality
Gjest AnonGangerTo Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Siden du beskriver meg i et nøtteskall vil jeg si at slike jenter/damer er mangelvare og vanskelig å finne i dag. Da skal du jammen ha flaks. Kan garantere deg at du ikke finner de på byen, drittafull og stor i kjeften. Spør venner, kolleger, bekjente om de kjenner noen. Tipper at du er likesinnet ellers er du sjanseløs hos en slik dame.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 Alder spiller ingen rolle, så lenge de er voksne. Det viktige er at de har flest mulig av egenskapene jeg listet opp. Anonymous poster hash: ae95c...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 Og hva kan du tilby da? Hvordan ser du ut? Jobb? Bosted? Tanker om framtiden (barn/bryllup)? Anonymous poster hash: de94d...bea 2
Silfen Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Det er jo lassevis av de der ute. Tipper det er helt andre årsaker til at du ikke finner noen. 9
Gjest Overrasket Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 De vet da også at jeg er en mann som har de egenskapene jeg ser etter i kvinner. (Ellers ville jeg ikke sett etter dem.) Anonymous poster hash: ae95c...6a3Dette er litt rar logikk for meg. Jeg har f.eks. ikke alle egenskapene jeg verdsetter i en kvinne, det er ikke noen automatikk i at man selv har de egenskapene man liker i andre. Ellers synes jeg du fint kan engasjere deg litt på KG, så vil du fort legge merke til kvinner som passer listen din.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Hva jeg kan tilby? Jeg beskriver ikke utseendet mitt her, men gir selvsagt bilde til de jeg eventuelt får kontakt med. Forøvrig skal jeg aldri ha barn. Akkurat den saken er bestemt. Det skyldes både at jeg ikke er interessert i barn, og at det allerede er mer enn nok mennesker på denne planeten. Bryllup kan diskuteres i fremtiden. Bosted: Nordvestlandet. Anonymous poster hash: ae95c...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er alle disse tingene, og traff min mann på nettet; ikke rart han fridde omtrent umiddelbart! Anonymous poster hash: d5716...bfa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Dette er litt rar logikk for meg. Jeg har f.eks. ikke alle egenskapene jeg verdsetter i en kvinne, det er ikke noen automatikk i at man selv har de egenskapene man liker i andre. Ellers synes jeg du fint kan engasjere deg litt på KG, så vil du fort legge merke til kvinner som passer listen din. Jeg trodde det var underforstått at jeg lette etter kvinner som har samme egenskaper som jeg selv har. Men beklager, da, kanskje jeg burde sagt mer om meg selv i åpningsinnlegget. Uansett har jeg altså de egenskapene, og jeg ser etter en kvinne som har de samme. Anonymous poster hash: ae95c...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Legg ut bilde så kanskje jeg skriver til deg Tror neppe man finner mer tenkende og filosoferende frøken enn meg. Anonymous poster hash: fd445...8e9
Gjest AnonGangerTo Skrevet 28. oktober 2015 #18 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er alle disse tingene, og traff min mann på nettet; ikke rart han fridde omtrent umiddelbart! Anonymous poster hash: d5716...bfaJeg traff min utkårede også på nettet, dvs her på KG. Fortsett med letingen og aldri gi opp! Tvi tvi!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #19 Skrevet 28. oktober 2015 Vet ikke om norske nettsteder. Jeg møtte mannen på et engelsktalende forum for vitenskap, filosofi osv. Var ikke der for å flørte da, skjedde mer tilfeldig. Så andre som endte opp som kjærester også. Noen fra samme land, noen flyttet. Anonymous poster hash: 09789...406
CMHuser Skrevet 28. oktober 2015 #20 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg vil beskrive meg slik du nevner, men jeg er ikke ute etter noe mer enn en venn Er 24 år, men har vel livserfaringa til en nitti åring, positivt men mest negativt. Også har jeg en liten baby da, på snart 4 måneder Og fem hunder, for that matter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå