Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17 år og skal på en Halloween-fest. Vil kle meg ut litt, men ikke sånn veldig avansert antrekk. Vurderer å ga i svart vanlig bukse, vanlig svart genser og røde/svarte djevelhorn med rød/svart leppestift. Vurderer også samme antrekk bare med katteører. Synes også masker er veldig fint. Altså sånne "mønsterete"/"hullete" ish som går rundt øynene og over nesa. Er det rart å kombinere maske med djevelhorn/katteører?

djevel og katt er litt standard. Har noen andre kreative forslag til et light-kostyme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Prøv deg på litt spennende sminke. Søk opp på Youtube: halloween makeup eller last minute halloween costume.

Og please, IKKE vær en katt..

Skrevet

Takk for tipset! Og hvorfor ikke katt, hehe?

Skrevet

Skal selv ha på sorte jeans (skjørt dersom kleskoden endrer seg) og en penere blå topp. Som hodepynt skal jeg ha et utsmykket hårbånd fra glitter som jeg fester blå og grå/brune fjær på. Skal også ha et smykke med en krystall i rundt halsen. Utenom det skal jeg fokusere litt på sminken med blant annet litt blå og hvit maling i kinnene. Eventuelt også kjøre på med fake tatovering på overarmen.

Indianer dersom noen lurte. 

Gjest Holititten
Skrevet

Takk for tipset! Og hvorfor ikke katt, hehe?

Fordi det er så fjortis, uorginalt og kleint. Rett og slett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...