marleneby Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Oppdatert liste! (Jeg skal lage meksikansk fingermat eller buffe neste fredag. Trenger tips til hva jeg kan lage ? Vi blir 8 stk,. Har ikke "sitt ned å spis plass" til alle så må være no som lett kan tas på tallerkenen på kjøkkenet og spises i sofaen i stua.Dette er lista mi hitillChilishot (tequilashot)SalsaCheddarGuacamoleNachochipsSalat & grønnsakerFylte mini paprikaerQuesedillas med ostMarinerte kyllinglår eller vingerSterke kjøttboller Tacotubes med tacokjøttdeig Dessert: karamell, kanel & eple enchiladas eller piña colada-pai. Hvor mye trenger man til ca 8stk? Har jeg nok retter? Tenkte sånn ca2 taccotubes, 4-5 kjøttboller, 1 lår, 2-3 fylte minipaprikaer (har bestilt så de er ferdiglagd)+ dipper,chips og oste quesedillas (har jern, tenkte å ha d på bordet så d kan man lage under maten) Burde jeg lage Tortillasuppe (Serrvert i små porsjonsglass) og evtMeksikansk ris?? Endret 29. oktober 2015 av marleneby Ny overskrift og update
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Første jeg tenkte er meksikanske kjøttboller? F.eks. på spyd (tannpirker?) for å gjøre det enda enklere Anonymous poster hash: cf286...b7e 2
happiest Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Tortillasuppe - i små skåler/kopperTacotubs (de mini) med ferdig fyll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå