AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 - daten slutter å ta initiativ - du ser at daten fortsatt er meget aktiv på datingsider Tar dere hintet og går videre uten et ord? Eller konfronterer dere daten? Hvordan gjør dere det? Og hvordan har daten reagert? Anonymous poster hash: 882bb...b8b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Hva er det å være aktiv? Samme som å være pålogget? Ser flere har blokkert meg dersom jeg ikke svarer på et "Hei", "Hei der" eller annet intetsigende pjatt i.l.a. kort tid (flere tilfeller etter kun 10-15 min). Dette til tross for at jeg ikke hr vært aktiv (vært på jobb, men pålogget hjemme på PC eller annet). Har også opplevd å gi beskjed til enkelte jeg har chattet med om at det ikke blir noe da jeg ærlig nok ikke har tid om dagen til å finne/treffe noen. Kan jo likevel være jeg er inne på profilen min selv om jeg ikke nødvendigvis chatter med/dater andre for det... Flott at du tar opp dette. Har lurt på det samme og er spent på hva andre svarer :-) Anonymous poster hash: 68b19...b02
Gjest BethD Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Bruker å si ifra, som at jeg legger merke til at du ikke er så keen feks...
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis han slutter å ta initiativ mister jeg interessen og går videre.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Spørs hvor lenge vi har datet. Om det er i starten av datingfasen lar jeg han bare gå om han vil det, jeg har ikke noe behov for å konfrontere han eller kreve en forklaring på hvorfor han ikke vil ha kontakt, men syntes det er normal folkeskikk av den som "melder seg ut" om å si fra at dette ikke var noe for h*n og ønske lykke til videre.Om vi har datet i mange måneder så kan jeg nok få lyst på en forklaring men har heldigvis såpass selvverdi at jeg heller ikke da kryper etter han. Bryter han kontakten så er det han som driter seg ut og går glipp av noe. Anonymous poster hash: aee5b...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis jeg ser at daten fortsatt er aktiv på tinder eller datingsider så er jeg ikke interessert i å date han lenger, om vi har datet mange ganger. Om vi kun har møttes et par ganger så må jeg akseptere at han ikke kun er dedikert til meg, men når vi har møtt hverandre mer enn 5-6 ganger syns jeg det er obligatorisk, og hvis han da er på datingsider ville jeg enten tatt det opp med han eller tenkt at dette var en gutt jeg ikke ville samle på uansett siden han ikke var mer dedikert til meg enn som så. Anonymous poster hash: aee5b...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Går videre, enkelt og greit. Anonymkode: f9451...679 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Forteller alle som kan være i faresonen for å date fyren om at han er en feig vott. Og så driter jeg i hele fyren. Anonymkode: 5bded...978
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 Aktivitet på en datingside vektlegger jeg ikke. Jeg må selv titte innom for å se at han er aktiv så det er da absolutt ikke en målestokk for interesse. Initiativ derrimot er. Hvis en person ikke viser at han eller hun ikke har interesse for å bli kjent, hva er da vitsen med å holde på videre? 3
heidifrøkna Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Spørs helt på situasjonen, hvor lenge vi har datet, hvor seriøse vi er, etc.Hadde vel spurt han om det er noe galt siden han har sluttet å ta intiativ. Har opplevd at noen har gjort det tidligere og det faktisk har vært en grunn til at han hadde vært opptatt, og etter en stund ble det tilbake til normalen. Derfor vil jeg heller spørre enn å bare avslutte det med en gang.Om han fremdeles er aktiv på datingssider har ikke jeg noe med før vi er eksklusive og har avtalt å kun date hverandre. Noen dater kanskje flere på en gang, og for at jeg skal se at han er aktiv må jeg jo være aktiv selv
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 - daten slutter å ta initiativ- du ser at daten fortsatt er meget aktiv på datingsider Tar dere hintet og går videre uten et ord? Eller konfronterer dere daten? Hvordan gjør dere det? Og hvordan har daten reagert? Anonymous poster hash: 882bb...b8b Jeg vil ha en mann. En mann gjør ikke sånt, så da lar jeg han gå. Anonymkode: d6d0f...d17 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg vil ha en mann. En mann gjør ikke sånt, så da lar jeg han gå.Anonymkode: d6d0f...d17synd at ikke alle med utovertiss er menn Anonymkode: 5bded...978 2
Gjest Linaria Skrevet 30. oktober 2015 #13 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg vil ha en mann. En mann gjør ikke sånt, så da lar jeg han gå.Anonymkode: d6d0f...d17No true Scotsman.. Er en del menn som gjør dette altså.Altså, jeg gidder ikke slutte å treffe ham med en gang fordi han fortsatt er aktiv på datingsider, men om jeg merker at han slutter å ta initiativ og svarer kort og sent på meldigner, så tar jeg hintet og gidder ikke prøve mer.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #14 Skrevet 30. oktober 2015 Hvorfor finner alle kjæreste på nett nå? Hva med å møtes normalt slik som før i tiden? Merkelig trend Anonymkode: 0f7b3...0bf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Hva er det å være aktiv? Samme som å være pålogget? Ser flere har blokkert meg dersom jeg ikke svarer på et "Hei", "Hei der" eller annet intetsigende pjatt i.l.a. kort tid (flere tilfeller etter kun 10-15 min). Dette til tross for at jeg ikke hr vært aktiv (vært på jobb, men pålogget hjemme på PC eller annet). Har også opplevd å gi beskjed til enkelte jeg har chattet med om at det ikke blir noe da jeg ærlig nok ikke har tid om dagen til å finne/treffe noen. Kan jo likevel være jeg er inne på profilen min selv om jeg ikke nødvendigvis chatter med/dater andre for det... Flott at du tar opp dette. Har lurt på det samme og er spent på hva andre svarer :-)Anonymous poster hash: 68b19...b02 Hvorfor er du på da? Få litt validering? Se at du er attraktiv? Anonymkode: bdd4b...edd
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Hvorfor er du på da? Få litt validering? Se at du er attraktiv?Anonymkode: bdd4b...eddVel, hvorfor pleier man å være "på" da? Hvis du tror jeg er inne for å se om jeg selv er attrktiv tar du rimelig feil. Som tidligere sagt så er jeg lite aktiv grunnet lite tid til evt å kunne treffe noen. Likevel følger jeg da med og tenker at dersom "den rette" dukker opp så vil jeg muligens prioritere noe annerledes. Er det i grunn så rart? Jeg finnes ikke desperat og jeg lever faktisk et liv til tross for at jeg er singel. Jeg føler ingen forpliktelse til å måtte svare "Per, 42" (uten bilde og med null profiltekst og gjerne med et blodrødt matchtre i tillegg) og som skriver noe så interessant som "Hei!" eller "Hei der" eller "Du var fin!". Helt ærlig synes jeg det er ganske tomme/meningsløse ord og jeg ser ikke hvordan noen kan synes jeg er ufin dersom jeg ikke svarer på dette innen 10 min. At persnen da velger å blokkere meg tenker jeg er helt fint for min del - jeg mener fortsatt det siere mere om han enn meg. En sånn fyr ville uansett ikke vært typen jeg ville omrokkert hverdagen min for å treffe og evt videre bli sammen med. Men joda, jeg holder muligheten åpen og duker det opp noe interessant vil jeg selvfølgelig sjekke det ut. Og for å kunne oppdage en evt interessant fyr må jeg selvfølgelig titte innom iblant. Det betyr likevel ikke at jeg er villig til å kysse utalige frosker/padder helt ukritisk - det forbeholder jeg meg retten til å slippe. Så håper jeg heller han jeg eventuelt ender opp med til slutt evner å sette pris på at jeg heller er noe restriktiv fremfor det motsatte. Jeg ser kun etter én og jeg gidder ikke kaste bort tiden på tull. Anonymkode: c4efe...bfe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #17 Skrevet 31. oktober 2015 Vel, hvorfor pleier man å være "på" da? Hvis du tror jeg er inne for å se om jeg selv er attrktiv tar du rimelig feil. Som tidligere sagt så er jeg lite aktiv grunnet lite tid til evt å kunne treffe noen. Likevel følger jeg da med og tenker at dersom "den rette" dukker opp så vil jeg muligens prioritere noe annerledes. Er det i grunn så rart? Jeg finnes ikke desperat og jeg lever faktisk et liv til tross for at jeg er singel. Jeg føler ingen forpliktelse til å måtte svare "Per, 42" (uten bilde og med null profiltekst og gjerne med et blodrødt matchtre i tillegg) og som skriver noe så interessant som "Hei!" eller "Hei der" eller "Du var fin!". Helt ærlig synes jeg det er ganske tomme/meningsløse ord og jeg ser ikke hvordan noen kan synes jeg er ufin dersom jeg ikke svarer på dette innen 10 min. At persnen da velger å blokkere meg tenker jeg er helt fint for min del - jeg mener fortsatt det siere mere om han enn meg. En sånn fyr ville uansett ikke vært typen jeg ville omrokkert hverdagen min for å treffe og evt videre bli sammen med. Men joda, jeg holder muligheten åpen og duker det opp noe interessant vil jeg selvfølgelig sjekke det ut. Og for å kunne oppdage en evt interessant fyr må jeg selvfølgelig titte innom iblant. Det betyr likevel ikke at jeg er villig til å kysse utalige frosker/padder helt ukritisk - det forbeholder jeg meg retten til å slippe. Så håper jeg heller han jeg eventuelt ender opp med til slutt evner å sette pris på at jeg heller er noe restriktiv fremfor det motsatte. Jeg ser kun etter én og jeg gidder ikke kaste bort tiden på tull.Anonymkode: c4efe...bfeHmmm.... Vil bare presisere at det er jeg som skrev som anonym 68b19...b02 før KG reviderte nettsidene. Jeg svarer altså på spørsmål som ble rettet til mitt tidligere innlegg, men ser at anonym bruker-ID´en er blitt endret :-/ Anonymkode: c4efe...bfe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #18 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis han slutter å ta initiativ mister jeg interessen og går videre.Skulle ønske jeg var kvinne ...slippe å ta initiativ - bare legge beina på bordet, ta en kaffe og vente Anonymkode: 4cbac...8f3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #19 Skrevet 1. november 2015 Svarer hvis han sender melding. Men legger ikke så mye i det. Kommer an på om vi bare har snakket eller hvært på en flere dater. Er han den rette vil det naturlig avta. Da får du nok meldinger son tenker på deg etc.. Men ville ikke vært så bekymret og lagt så mye i det i starten. Anonymkode: a78fa...df9
Gjest Rose11 Skrevet 1. november 2015 #20 Skrevet 1. november 2015 Kommer an på. Hvis vi kun har snakket på en nettdatingside eller på mobilen, så tar jeg hintet og går videre. Ser ingen grunn til å konfrontere han. Hvis vi har vært på date(r) , så synes jeg han kan si i fra om at dette ikke kommer til å funke pga manglende kjemi eller hva nå grunnen er. Har opplevd flere bare blir stille og ikke gidder å svare meg mer. Feigt. Konfronterte en gang en som jeg hadde vært på flere dater med. Fine dater. Etter han hadde vært stille en stund, så sendte jeg en sms. Noe alla dette "Hei, du har ikke svart meg på en stund og antar at du ikke er så veldig interessert mer, men du kunne jo bare ha sagt det da enn å unngå meg . Lykke til videre" Fikk ikke svar på meldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå