AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Noen som har drevet med prostitusjon og som kan fortelle meg litt om det? Ikke gateselger, men noe litt mer seriøst/trygt og lønnsomt. Er det egentlig mulig å tjene litt på dette? Og hvordan fikk du dine kontakter? Jeg er 22 år og jomfru. Er det bra/dårlig? Mye spørsmål, jeg vet. Men det er noe jeg helt seriøst har begynt å vurdere. Er ingenting "galt" med meg, verken fysisk eller psykisk - Trenger bare penger Noen som har noen erfaringer å dele? (og vær så snill. Hold diskusjonen saklig og NEI, det er på ingen måter en kontaktannonse eller noe) Anonymous poster hash: 1af04...b59
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Du er jomfru og vil bli hore? Å jøssesAnonymous poster hash: c90fb...b4e 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Noen som har drevet med prostitusjon og som kan fortelle meg litt om det? Ikke gateselger, men noe litt mer seriøst/trygt og lønnsomt. Er det egentlig mulig å tjene litt på dette? Og hvordan fikk du dine kontakter? Jeg er 22 år og jomfru. Er det bra/dårlig? Mye spørsmål, jeg vet. Men det er noe jeg helt seriøst har begynt å vurdere. Er ingenting "galt" med meg, verken fysisk eller psykisk - Trenger bare penger Noen som har noen erfaringer å dele? (og vær så snill. Hold diskusjonen saklig og NEI, det er på ingen måter en kontaktannonse eller noe)Anonymous poster hash: 1af04...b59 Mitt tipps er å fortsette å være jomfru, til du har blitt mere voksen. Å selge sex er noe du ikke vil utsette deg for. Du kommer til å bli ødelagt både psykisk og fysisk. Hilsen mann.Anonymous poster hash: cf7e5...93a 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 ts jomfru? Vel..da bør du ihvertfall kjenne din markedsverdi hvis du først bestemmer deg for å selge sex. Jomfruer kan ta høy pris (upløyd mark) for sin første kunde. Så vær smart og reklamere deg som jomfru første gangen. Vil tippe du kan dra inn opptil 50 k på å være et jomfruknull. Anonymous poster hash: 6840e...9ad 1
Gjest Tekola Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Tråden stenges i henhold til reglene:Du kan ikke poste innlegg som inneholder:* Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd av norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.Tekola, admin.
Fremhevede innlegg