Ellie Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg har tenkt å gå fra brunt til blondt. Ja, jeg er klar over at det skader håret mitt, at det kan ende opp gult/rødt/grønt osv. I've done my research. Men jeg har nå bestemt meg, etter å ha hatt lyst på det i over 5 år - at jeg skal bli blond. Det lengste jeg har gått er å stripe håret mitt lysere, og jeg har aldri vært så fornøyd! Nå vil jeg bare gå frem på best mulig måte for å få håret mitt den fargen jeg vil ha. Jeg tenker ikke platinablond, mer i en askeblond farge. Jeg hadde lilla hår mai 2014, og siden det farget jeg det mørkere 2 ganger(6-7mnd siden) - før jeg presterte med å stripe det 2 ganger(siste 2 månedene). Nå har jeg en motsatt ombre-effekt som jeg gjerne vil løse opp i. Så nå ber jeg om tips til framgangsmåte, og hjelp til hva jeg skal gjøre. Jeg er klar over at dette kan ta tid, men det har jeg nok av! :-) Setter pris på erfaringer/innspill! Lyset på bildene er litt gul-aktig, da jeg har dårlig lys hjemme. Men det er sånn ca sånn det ser ut i dag. Håret mitt er fett(har ikke dusjet etter trening).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå