Qwert123 Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg føler at håret mitt er helt flatt. Jeg ser at jeg har ikke dusjet "riktig" at man skal bruke sjampo to ganger- bruker bare en gang når jeg dusjer. Men vet dere om noen sjampoer? Burde jeg unngå balsam, siden jeg har kort hår?? Føler det bare gjør det tungt og flatt. Noen tips til hår produkter som ikke sitter igjen for mye eller spray, bruker hårføner for å rette hårene, noen produkter som holder på håret slik at det ikke skal krølle seg?? 🤘🏼 setter pris på svar.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Spør en frisør ang sjampo. Jeg bruker neutral sin (har krøller selv). Men vet ikke hva som passer for deg og din hodebunn. Balsam er lurt, men da må du ha litt lengde. Balsam skal IKKE i hodebunnen. Da blir det fort fett, tungt og flatt. Brukes kun i tuppene, har du for kort hår så dropp balsam. For ellers så gjør den mer skade enn nytte. Har du litt lengde, bruk balsam. Det funker fett på å unngå floker og slikt. Men da må du ha litt lengde på håret som sagt. Vil du ikke ha krøller, eller vil du bare få til kontroll over krøllene? Det å rette ut håret går jo, men da må det være litt lengde. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23303497/tips-til-menn-de-beste-haarproduktene Kanskje det er noen tips og råd der. google "menn hårprodukter", så kommer det opp mer. Kan jo ta deg turen innom en frisørsalong og spør om råd der. Dusjer du håret vær dag? Ikke gjør det. Kroppen kan fint vaskes vær dag noen ganger. Men det er ikke bra for huden. Håret bør vaskes vær 2. dag, noen anbefaler lengre tid i mellom også. Du får tungt, flatt og fett hår ved å dusje vær dag. Aner ikke hvordan det er når du bruker hårprodukter vær dag. Selv bruker jeg det kun ved diverse anledninger som fest, date, bursdager etc. Anonymous poster hash: bd812...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå