Storekommode Skrevet 2. november 2015 #21 Skrevet 2. november 2015 Hun er fortsatt ikke trønder. Os ligger tross alt i Hedmark, rettere sagt er hun nord-østerdølVet, derfor jeg ikke trodde det var nabokommuner.
Kelsi Skrevet 5. november 2015 #22 Skrevet 5. november 2015 Har noen sett den nye kolleksjonen hennes som ble lansert i dag?Imponerende markedsføring, men synes selve produktene var kjedelige...
Jordbærogfløte Skrevet 5. november 2015 #23 Skrevet 5. november 2015 Har noen sett den nye kolleksjonen hennes som ble lansert i dag?Imponerende markedsføring, men synes selve produktene var kjedelige...Har sett kolleksjonen hennes. Synes ikke det var noe spesielt med den. Er imidlertid fornøyd med vottene jeg kjøpte for en tid tilbake. 1
Kelsi Skrevet 6. november 2015 #24 Skrevet 6. november 2015 Har sett kolleksjonen hennes. Synes ikke det var noe spesielt med den. Er imidlertid fornøyd med vottene jeg kjøpte for en tid tilbake.Enig i at vottene er fine. Men resten av den nye kolleksjonen var utrolig kjedelig. Synes ikke kolleksjonen gjenspeiler henne som person i det hele tatt. 1
Gjest hulderjenta Skrevet 10. november 2015 #25 Skrevet 10. november 2015 Samme her. Så den tilfeldigvis da jeg var innom XXL tidligere i dag. Veldig anonym og kjedelig. Jeg hadde ventet meg noe mer sprekt og fargerikt.
Wonders Skrevet 22. januar 2016 #26 Skrevet 22. januar 2016 Har selv slekt i Nord Østerdal, Hedmark. Dalsbygden er herlig! Hun har en uvane med mye ødemark i alle sine uttalelser, som eeehhhhhh, ææææææææææ osv. Det er ikke dialekt. Husk når hun blir intervjuet, ikke lett å være like samlet hele tiden vil jeg tro. Digger nordlige Hedmark. Femundsmarka. 1
Gjest -Tricia- Skrevet 22. januar 2016 #27 Skrevet 22. januar 2016 Dialekta i seg selv er kjempe sjarmerende, men jeg synes ikke den passer til Johaug. Den får nette og sexy Johaug til å høres ut som ei røslig budeie, passer bare ikke sammen Jeg synes menn kler en bred dialekt, men ikke alltid kvinner.
Gjest medeus Skrevet 24. januar 2016 #28 Skrevet 24. januar 2016 Dialekten er ok, den. Det er heller det hun sier og stemmeleiet hennes som gjør at jeg er raskt framme med mute-knappen ...
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. januar 2016 #30 Skrevet 25. januar 2016 En av de fineste dialektene vi har
Salka Skrevet 25. januar 2016 #31 Skrevet 25. januar 2016 (endret) Syns dialekten hennes er artig Endret 25. januar 2016 av Salka
Anbefalte innlegg