Gå til innhold

Hva synes du om dialekten til Therese Johaug?

Gjest Asmir

Anbefalte innlegg

Hun er fortsatt ikke trønder. Os ligger tross alt i Hedmark, rettere sagt er hun nord-østerdøl

Vet, derfor jeg ikke trodde det var nabokommuner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen sett den nye kolleksjonen hennes som ble lansert i dag?

Imponerende markedsføring, men synes selve produktene var kjedelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett den nye kolleksjonen hennes som ble lansert i dag?

Imponerende markedsføring, men synes selve produktene var kjedelige...

Har sett kolleksjonen hennes. Synes ikke det var noe spesielt med den. Er imidlertid fornøyd med vottene jeg kjøpte for en tid tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett kolleksjonen hennes. Synes ikke det var noe spesielt med den. Er imidlertid fornøyd med vottene jeg kjøpte for en tid tilbake.

Enig i at vottene er fine. Men resten av den nye kolleksjonen var utrolig kjedelig. Synes ikke kolleksjonen gjenspeiler henne som person i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Samme her. Så den tilfeldigvis da jeg var innom XXL tidligere i dag. Veldig anonym og kjedelig. Jeg hadde ventet meg noe mer sprekt og fargerikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har selv slekt  i Nord Østerdal, Hedmark. Dalsbygden er herlig! 

Hun har en uvane med mye ødemark i alle sine uttalelser, som eeehhhhhh, ææææææææææ osv. Det er ikke dialekt. Husk når hun blir intervjuet, ikke lett å være like samlet hele tiden vil jeg tro. 

Digger nordlige Hedmark. Femundsmarka. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Tricia-

Dialekta i seg selv er kjempe sjarmerende, men jeg synes ikke den passer til Johaug. Den får nette og sexy Johaug til å høres ut som ei røslig budeie, passer bare ikke sammen :fnise: Jeg synes menn kler en bred dialekt, men ikke alltid kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialekten er ok, den. Det er heller det hun sier og stemmeleiet hennes som gjør at jeg er raskt framme med mute-knappen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...