AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hvordan sletter jeg alle bildene mine på iPad? Gjerne trinn for trinn da jeg er ganske dum på dette her. Jeg har altfor lite minne på padden og får heller ikke lagra nye bilder. Bildene blir borte, halve nedlastninger, noen helt sorte, andre helt hvite og gjennomsiktige. Mest av halve bilder noe som jeg ikke ser poenget med?Anonymous poster hash: e675d...577
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: fabc1...f79
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Ingen som har iPad her? Anonymous poster hash: fabc1...f79
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Inne på bilder på iPad trykk på marker øverst i høyre hjørne. Trykk så marker igjen for hver hendelse, deretter slett. Men betal heller for iCloud lagring, og på innstillinger - bilder og kamera velger du optimaliser lagring. Da fjerner du problemet med plass, men allikevel får beholdt bildene dine. Anonymkode: 9f53d...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå