Gå til innhold

Vår fantastiske dag (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

18. september 2004 er helt klart den beste dagen jeg har hatt i mitt liv.

Stod opp kl. 0730 og satt meg ned og koste meg med en tekopp, fotbad og en romantisk videofilm. Spiste så frokost med min kjære, før han kjørte meg til frisøren kl. 1000. Her møtte jeg min forlover.

Vi hadde kjempegod tid, og brukte tiden til å prate og mimre og storkose oss. Forloveren min hadde med hvitvin og jeg baguetter, så vi hadde en koselig lunsj i salongen. Heldigvis var det bare 2 frisører på jobb den dagen, så det var bare 2 andre kunder innom. Jeg trodde jeg skulle bli nervøs når jeg fikk på meg kjolen, men jeg følte meg så fin og bare gledet meg til at min kjære skulle få se meg.

Litt før kl. 1400 ble vi hentet av sjåføren vår i hans cadillac som var nydelig pyntet. Da vi kom til kirken var brudgommen akkurat ankommet og vi så han ble jaget bort fra parkeringsplassen, for at han ikke skulle se meg :hoho: Det første jeg så da jeg fikk opp trappen til kirken var brudepikene (min kjære hadde stillt seg inn på siden). Vi hadde 4 brudepiker og de var helt nydelige i sine kjoler. Så fikk jeg se min kjære. Han var så kjekk der han stod :hjerter: , og han strålte da han fikk se meg. Det første han sa var at jeg var nydelig og jeg kunne se at han slet med å holde tilbake tårene.

Musikken begynte og brudepikene begynte å gå inn, så fulgte vi etter. Jeg var så stolt, så jeg var faktisk ikke nervøs. Vielsen gikk kjempe bra. Vi hadde en som spilte 2 trompetsoloer, (air av Bach og Jeg elsker dig av Grieg) og det var utrolig stemning i kirken når han spilte.

Etter vielsen dro vi til fotografen, og så bar det rett til festlokalet. Vi hadde spekematbuffet (med litt annet ved siden av), og fikk mange kommentarer på at folk syntes dette var en positiv vri, istedenfor å ha den tradisjonelle 3-retters middagen. Min kjære hadde en herlig vri på sin tale. Toastmasteren medelte at han skulle holde en takk for bruden tale - og det gjorde han bokstavelig talt. Min kjære reiste seg og sa "kjære svigermor og svigerfar - takk for bruden" - så satte han seg igjen. Det ble ganske stille rundt bordet, men så begynte folk å le. Da reiste han seg igjen og holdt en nydelig tale til meg. Jeg sa også noen ord til han og min tale ble avsluttet med at alle ble med og sang en humoristisk sang om at nå er han min og må gjøre som jeg vil - hvis ikke kan han reise tilbake til mor. (Takk til augustbrud02 for sangen)

Festen begynte rett etter middagen og holdt på til musikken sluttet å spille kl. 0200. I løpet av kvelden hadde vi kaffe og kaker og nattmat ved etttiden. Vi STORKOSTE oss hele kveld. Litt etter kl. 2 bestilte mannen min drosje til oss og vi dro avgårde et et for meg hemmelig sted. Jeg var så spent på hvor vi skulle. Det viste seg at han hadde leid en gammel husmannsplass nede ved elva. Et kjempekoselig gammelt hus, som vi hadde helt for oss selv. På morgenen ringte vi og ble hentet opp til gården som eier stedet, og fikk en nydelig frokost.

Været var ikke på vår side den lørdagen, men det var også det eneste som ikke var perfekt. Vi hadde en topp dag, og vi fikk utrolig (folk er gale) mange og flotte gaver. Nå koser vi oss med bilder og gleder oss til å se videoen fra dagen vår.

Jeg har lagt ut noen bilder fra dagen vår i albumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært og tittet på bildene jeg og de var kjempefine :wink: Gratulerer så mye, nessi......

Skrevet

Gratulerer så mye!

Høres ut som dere hadde en fin dag!

Skal ta en titt på bildene etterpå. Gleder meg! :-)

Skrevet

Gratulerer som nygift! :blomst:

Hørtes ut som om dagen var perfekt! Nå skal jeg prøve å finne bildene dine og se på dem!

• 2 måneder senere...
Skrevet
Jeg sa også noen ord til han og min tale ble avsluttet med at alle ble med og sang en humoristisk sang om at nå er han min og må gjøre som jeg vil - hvis ikke kan han reise tilbake til mor. (Takk til augustbrud02 for sangen)

Bare hyggelig! :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...