Gjest Gjest Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Med jevne mellomrom får vi tilsendt skrapelodd o.l. fra diverse organisasjoner med en innbetalingsgiro. Jeg kan ikke huske å ha bedt om disse... Men ettersom disse sender oss dette uoppfordret; kan det da sees på som en gave? Dvs. kan jeg skrape disse loddene og sende inn hvis jeg vinner, men la vær å betale giroen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 At du ikke kan huske å ha bedt om noe, gjør ikke gjenstandene til gaver for det. Les betingelsene på loddene og brevet/giroen. Putt så alt i en ufrankert konvolutt og send i retur med beskjed om at du ikke ønsker slikt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Ville nok lest veldig nøye på papirene som følger med, ja....du vet....de prøver seg stadig....og tjener HELT sikkert masse penger på å gjøre det på den måten, ellers hadde de vel ikke gjort, det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå