AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg ønsker å stripe håret for å få litt liv i det. Har vurdert Hendrix Hair. Har sett en del bilder på insta, og synes de ser flinke ut. Noen som har noen erfaringer derfra i det siste? Noen spesielle frisører dere anbefaler? Kom gjerne med tips hvis dere vil anbefale andre frisører i Oslo også. Jeg stripet håret sist gang for noen år siden hos en random frisørsalong jeg fant, og frisøren ble selv fornøyd, men jeg ble utrolig misfornøyd. Etter det fikk jeg litt skrekken. Trenger en frisør som er flink til å se hva folk kler og finne rett farge. Jeg fikk nemlig helt feil farge til meg selv sist. Anonymous poster hash: 4bfe9...7d5
fresia Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 jeg er veldig fornøyd med Hendrix Hair. anbefaler Ann Beate (Storgata) og Silje (Pilestredet), men sikkert mange andre som er flinke der også :-)
Cathj Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har vært veldig fornøyd de gangene jeg har stripet på Adam & Eva i alle fall, de har generelt vært veldig flinke med farger alle sammen. Det er riktignok en del år siden jeg stripet håret sist. Har vært på både Paléet og i Grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå