Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren i midten av september. Der farget jeg håret i en litt rødlig brunfarge. Nå synes jeg fargen er blitt så lys så jeg har lyst å farge det mørkere. Problemet er at jeg ikke har så god råd så jeg kan ikke farge håret så ofte hos frisøren, er faktisk 2 år siden sist når jeg var der i september.. Og problem nr 2 er at jeg har et veldig slitt hår. Såå må jeg bare holde ut med denne fargen eller er det trygt å farge med butikkfarge? 

Frisøren min mener håret mitt blir ødelagt av det, men jeg vet ikke om hun bare vil tjene penger eller ikke... 

Anonymous poster hash: 3e2a2...935
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt store problemer med butikkfarge (farget håret i mange år)

Har bare blitt tørt hos meg men da har jeg bare kuret det med kokosolje eller en god hårkur så er det greit igjen. Kommer litt an på hvor sterkt håret ditt er også. 

Skrevet

Jeg har brukt butikkfarge i 7-8 år, og har selv aldri opplevd tørt eller skadet hår. Men folk reagerer jo på det forskjellig. Selv synes jeg faktisk at håret har føltes mer slitt etter de få gangene jeg har farget det hos frisør.

• Liker 2
Skrevet

samme her. har aldri vært så misfornøyd med fargen som etter de gangene jeg har testet frisørfarging.

Skrevet

Hun er ute etter å tjene penger, (jeg snakket med en frisør en gang, fikk henne til titte på håret for å se om jeg burde å klippe, hun sa nei nei det er bra,men så fort jeg sa det var ett par mnd siden sist da mente hun plutselig at jeg skulle klippe håret mitt av den enkle grunn at man burde å klippe håret hvert 6 uke...)

jeg farger håret mitt med butikk farge, gjord det de siste 6 årene uten noe problem :)

Anonymous poster hash: 76655...735
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har farget håret mitt i 8 år og har alltid brukt butikkfarge. Det er enklere, billigere og skader ikke håret noe mer enn frisørfarge.

Skrevet

Har bedre erfaring med hjemmefarging enn å farge hos frisøren. Frisøren ødela håret mitt og jeg måtte klippe av meg nesten 40 cm bare noen uker senere fordi håret ble sprøtt, tørt og fikk fliser av en annen verden. Har aldri vært plaget med tørt hår ellers og jeg farger håret med butikkfarge (Garnier nutrisse) ca. hver 6. måned.

Anonymous poster hash: aa43a...b13
  • Liker 1
Skrevet

For meg er butikkfarge uaktuelt, spesielt når håret er farget fra før. Det fordi håret mitt tar opp vanvittig mye mer farge da enn det gjør ellers, så fargen blir som regel veldig (!) mye mørkere eller annerledes enn det jeg tror.

Dette klarer frisøren min å kompensere for, mens jeg gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 5087e...7f2

Skrevet

Jeg har brukt butikkfarge i over ti år, og er fornøyd med det. Forsøkt frisør flere ganger, men syns ikke det blir så bra, og ofte går jeg ut igjen med en helt annen farge enn jeg ba om. Bare pass på å ikke velge for mørkt, velg litt lysere enn det du tror du trenger, og ikke ha fargen for lenge i første gangen. I verste fall kan du da ta en mørkere farge hvis det blir for lyst, verre å gå motsatt vei. 

Anonymous poster hash: 27275...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...