AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Det dummeste jeg ser er gutter/menn som har store bulkete muskler der man ser at de musklene er fra å stå foran speilet på studioet og løfte vekter. Det er rett og slett turn off! Og så kjøper de litt for trange klær, og går i singleter når andre går i t-skjorter/gensere bare for å vise dem frem. Det er OBVIOUS at de kun trener for å få oppmerksomhet i håp om at folk rundt skal sikle etter dem eller skulle ønske de var dem. Det er jo bare for å virke tøff og sterk.. Også har de gjerne bilder på facebook og andre steder av dem selv i bar overkropp, at de flexer i speilet med olja inn muskler og forteller om hvor mye de løfta nedpå gymmen. Og særlig er det flere som tar bilde av maten sin og forteller om hvor mye proteiner de gafler i seg hver dag.. Kylling, ris, melk, proteinshake. Sorry men dere som gjør dette ser rett og slett teite ut i mine øyne ihvertfall. Og dere ser ikke fine ut og ikke er dere hotte heller. Dere ser ut som desperate oppmerksomhetshorer. Pyntete jålete smågutter som flyr rundt med tupperwareboksen sin full av kylling uten skinn og ris og proteinpulveret sitt fra svenskegrensa. Latterlig. Det som derimot er fint er sterke mannfolk som har trege muskler som er fra rent hardt arbeid! Som da resulterer i muskler og styrke. Ikke at de aktivt prøver å se sånn ut. IKKE FINT: http://i692.photobucket.com/albums/vv281/desiree-loves-tyler/Decorated%20images/Sexy/ronnie-magro-jersey-shore.jpg http://www.guysgab.com/wp-content/uploads/2012/11/guy-in-the-gym.jpg Fint og HOT og ekte mannfolk: http://venturegalleries.com/wp-content/uploads/2012/05/cowboy.jpeg altså, mannfolk som jobber og ikke har tid til å dra ned til PROgym for å stå foran speilet og jåle seg og som blåser langt f i hva de spiser men spiser det kona serverer. Og blir brune fordi de jobber ute i sola, ikke for at de ligger timesvis i solarium innsmurt med en eller annen fjasete kokosnøtt solkrem som skal beskytte deres sarte hud mot solbrenthet... Anonymous poster hash: 78d3e...932 9
Beach Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Haha Jeg kunne ikke vært mer enig. Det er så tåpelig, og jeg blir så flau hver gang jeg kommer borti et eller annet treningsforum. "Beste pulvergains på markedet?? Hvor mange proteinshakes per dag?? Hva koster kylling i Sverige?? Hvorfor har prisen på Cottage Cheese gått opp??" Hva med å åpne en bok og bli litt mer belest..... Endret 27. oktober 2015 av Beach 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Tenker mer på all bæsjen de trør ut hver eneste dag pga. det store matinntaket de tror skal øke muskelmassen(og attraktiviteten...) deres. Og flatulensen(for å si det pent) etter alt inntaket av melk, whey-pulver(som jo også kommer av melk), egg, brokkoli.....den lukten..... Glad jeg aldri kommer til å finne meg en sånn en. Ikke at det er noe i veien med egg, brokkoli etc, men i så store mengder må det jo bli vindfullt...... Anonymous poster hash: 8aba8...50d 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Kan si meg enig i at det ser litt teit ut med muskler som ser ut som ballonger. Men, det er jo maange jenter som gjør dette da. Jenter som løper timesvis på mølla og trener squats for å få "drømmekroppen". De er ofte også verre på å oppdatere sosiale medier med bilde av sine kropper og sin mat. syntes du disse er like teite? Anonymous poster hash: 8e3f7...397 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 kunne ikke vært mer enig en ting er å holde seg i form, det er jo bare bra. men det blir så overdrevent finner det ikke tennende i det hele tatt faktisk Anonymous poster hash: dc34f...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Kan bare konstatere at TS ikke har sett mye her i verden, hvis det er det dummeste han har sett... Anonymous poster hash: 7b813...054 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Det ser enda dummere ut med mannfolk som har tynne armer og ølvom. Å se gravid ut ser best ut på damer. Anonymous poster hash: 7ec06...329 6
King in the North Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis jenter ikke tåler at gutter bygger muskler, så får de bare sutre i vei Må innrømme det er mye verre med jenter som løper to ganger i uka og plutselig tror de er godt trent. 5
King in the North Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Tenker mer på all bæsjen de trør ut hver eneste dag pga. det store matinntaket de tror skal øke muskelmassen(og attraktiviteten...) deres. Og flatulensen(for å si det pent) etter alt inntaket av melk, whey-pulver(som jo også kommer av melk), egg, brokkoli.....den lukten..... Glad jeg aldri kommer til å finne meg en sånn en. Ikke at det er noe i veien med egg, brokkoli etc, men i så store mengder må det jo bli vindfullt...... Anonymous poster hash: 8aba8...50d Interessant fokus. Bæsj? Virkelig? Økt matinntak kombinert med trening øker muskelmasse, det har du i det minste helt rett i 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 Blir så flau av å lese denne tråden, trening=muskler er stygt? Det er jo en VELDIG sunn hobby å ha! At det resulterer i synlige muskler er da ikke noe flaut? Og utsagnet om at folk burde åpne en bok for å få mer kunnskap? Ja, for folk som trener så mye kan jo umulig ha noe kunnskap i det hele tatt! Anonymous poster hash: ff599...d9a 7
Mendoza Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Men er det ikke bare å ikke bry seg om disse mannfolka da? Det er jo faktisk ikke verre enn så. Alle har ulike preferanser. 1
Riskorn Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Jezzes, la folk gjør slik som de vil uten at andre skal dømme dem nord og ned. Hvert sitt liv, hver sin valg. Dessuten er det nok av dem som synes dette er hot. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #15 Skrevet 29. oktober 2015 ..jeg blir så flau hver gang jeg kommer borti et eller annet treningsforum. "Beste pulvergains på markedet?? Hvor mange proteinshakes per dag?? Hva koster kylling i Sverige?? Hvorfor har prisen på Cottage Cheese gått opp??" Hva med å åpne en bok og bli litt mer belest.....Hvis du blir så flau av slike spørsmål, hvorfor leser du på Kvinneguiden "Kosthold, trening og sport"? Slike spørsmål som dette dukker jo opp her hele tiden. Anonymkode: 9f312...058 2
fotosyntesen Skrevet 29. oktober 2015 #16 Skrevet 29. oktober 2015 Huffda, det ser ut som jeg må skal droppe SATS i dag og heller opparbeide meg noen "ekte, trege muskler". Snøskuffa står klar og det er bare å måke på 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #17 Skrevet 29. oktober 2015 Kvinner som sier de ikke liker menn med muskler er bare sure for at de ikke kan få seg en ekte mann med muskler. Anonymkode: fc274...897 4
Charmander Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Haha Jeg kunne ikke vært mer enig. Det er så tåpelig, og jeg blir så flau hver gang jeg kommer borti et eller annet treningsforum. "Beste pulvergains på markedet?? Hvor mange proteinshakes per dag?? Hva koster kylling i Sverige?? Hvorfor har prisen på Cottage Cheese gått opp??" Hva med å åpne en bok og bli litt mer belest.....Ganske tullete kommentar, akkurat som det du sier er det som forekommer. Særlig med ditt brukernavn og avatar så blir det jo veldig merkelig at du skal kritisere enkelte gutter som f. eks trener får å få økt muskelmasse. Det finnes utallige treningsformer, ingen tvinger noen til å gjøre noe som helst. Så hvorfor kritisere og dømme andre? 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #19 Skrevet 29. oktober 2015 Det dummeste jeg ser er gutter/menn som har store bulkete muskler der man ser at de musklene er fra å stå foran speilet på studioet og løfte vekter. Det er rett og slett turn off! Anonymous poster hash: 78d3e...932 Jeg er imponert over at du klarer å se at musklene er bygget på et studio. Anonymkode: 9f312...058 8
Beach Skrevet 29. oktober 2015 #20 Skrevet 29. oktober 2015 Ganske tullete kommentar, akkurat som det du sier er det som forekommer. Særlig med ditt brukernavn og avatar så blir det jo veldig merkelig at du skal kritisere enkelte gutter som f. eks trener får å få økt muskelmasse. Det finnes utallige treningsformer, ingen tvinger noen til å gjøre noe som helst. Så hvorfor kritisere og dømme andre?Det er ikke det å trene som er tåpelig(tvert i mot), mer den ekstreme treningslivsstilen. At det er om å gjøre å bli størst mulig og gå rundt i tank tops på treningssenteret for å vise seg frem. Kun spise proteinpulver, gains, CC, "proteinfluff" og kylling med ris og brokkoli. Jeg synes det er ekstremt, og det er ikke pent å se ut som en boler. Det er heller ikke attraktivt med menn(og kvinner for den saks skyld) hvor hele deres liv vies til trening. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå