pompdelux Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Ett barn har adresse hos far, to hos meg. Vi hadde 60/40 fordeling på barna hvor 2 var 60 hos meg og ett 60 hos ham men skal nå over på ordinært samvær hvor barna har fast bosted hos meg. Dette startet 15/11. Problemet er at far ikke melder flytting på barnet som har vært 60% hos ham, nå har jeg bedt han gjøre det nesten hver dag siden den 15. men det skjer ikke. Holder det om jeg melder flytting og legger ved samærsavtale til flyttemelding tro? Endret 27. oktober 2015 av pompdelux
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Ett barn har adresse hos far, to hos meg. Vi hadde 60/40 fordeling på barna hvor 2 var 60 hos meg og ett 60 hos ham men skal nå over på ordinært samvær hvor barna har fast bosted hos meg. Dette startet 15/11. Problemet er at far ikke melder flytting på barnet som har vært 60% hos ham, nå har jeg bedt han gjøre det nesten hver dag siden den 15. men det skjer ikke. Holder det om jeg melder flytting og legger ved samærsavtale til flyttemelding tro? Hvis dere har "delt bosted" så MÅ fars signatur være på flyttemeldingen. Har dere ikke avtalt skriftlig at barna butter adresse årlig? Anonymous poster hash: 63920...78c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Men det holder at dette gjøres 15/11....på PC via internett. Anonymous poster hash: 782b6...49e
pompdelux Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis dere har "delt bosted" så MÅ fars signatur være på flyttemeldingen. Har dere ikke avtalt skriftlig at barna butter adresse årlig? Anonymous poster hash: 63920...78c skrev feil dato, skulle stå 15/10.vi bytter ikke årlig, skal ikke ha delt bosted lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå