Gå til innhold

Synes dere dette er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å finne seg en rik(og respektfull) mann som gir deg et par titusener i mnd, mot at du er med han noen kvelder i måneden. Dette skal brukes til å betjene studielån, slik at det vil være nedbetalt kort tid etter studiene er ferdig. 

Det kan da umulig bli likestilt med å ligge med mange menn, kun for å få råd til designervesker. Her vil man tross alt slippe å slite med et studielån i mange år, og kunne spare ekstra mye til egenandel på bolig. Det er langsiktig lurt, og sjansen for at man blir ødelagt psykisk er minimal sammenlignet med jenter som ligger med mange forskjellige "kunder". Synes dere det er ekkelt? Hvor går grensen? Det finnes mange golddiggers der ute som finner seg rike kjærester, slik at de kan betale for luksusgodene de ønsker seg. Hva er så forskjellig? "Forholdet" jeg beskriver i første avsnitt er tross alt ærlig og begge er klare på hva man ønsker av hverandre. Og det pengene skal brukes til er tross alt fornuftig.

Jeg er klar over at de fleste vil tenke på dette som prostitusjon/eskortetjeneste, men er det egentlig noe verre enn situasjoner hvor menn spanderer drinker og taxi på byen for å få seg et engangsligg? Eller menn som spanderer flott middag, for så å forvente seg sex? Jeg synes ikke forskjellen er spesielt stor. I tillegg har man både menn og kvinner som ligger med flere titalls i året - GRATIS. Om de hadde tatt seg betalt, hadde det blitt en stor bonus. Her er det altså snakk om å holde seg til 1 eller 2 velvalgte. 

Må få frem at jeg selv ikke har gjort dette, men synes det er helt greit for en kortere periode og ville antakeligvis sagt ja om jeg fant den rette kandidat. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 65c20...a73
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt prostitusjon, og ikke greit, selv om du prøver å pynte på det.

Anonymous poster hash: 87f95...0f0

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo det samme som å ligge med menn for å få dyre ting. Du bare velger de faktiske pengene over et par designervesker. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Du får gjøre det du vil. Hva, hvem og hvordan andre mennesker har sex med hverandre, og alt rundt det, legger jeg meg ikke borti. Så lenge begge (alle) er voksne, og gjør det av fri vilje, uten diverse pressmiddel. 

Men vil si at det er en form for eskorte-tjeneste. 

Skrevet

Et par titalls tusen i måneden? Har du gullhøne? Hvilket mannfolk er gær'n nok til å betale så mye for et ludder, når en kan få det gratis? Det er nesten over grensen til kriminell utnyttelse, for det er ingen som er oppegående nok til å være yrkesaktive som kjøper den der. Og skal du ta tjue lakser eller mer fra uførestrygdede, vil de jo sulte ihjel.

De som kjøper seg horer, kommer like langt for under en fjerdedel av prisen. I tillegg kan de variere menyen uten å bekymre seg.

Du har ikke vurdert å jobbe selv for pengene, i stedet for?

• Liker 1
Skrevet

Og hvor skulle du finne ham? Det er ren prostitusjon, og slettes ikke greit.

Hvis mannen er normal, ville han aldri lage en slik avtale, derfor må det være med "feil" ved ham, og respektfull? Tenker du deg en gamling, rik funksjonshemmed eller hva da? Menn som har "noen titusner" å avse i måneden for sex, sammenlagt et studielån, kan kjøpe seg veldig bra eskortetjenester, de kan også få veldig bra vanlige dater og sex, hvorfor skulle de gidde å kjøpe deg for å vise sin respekt?

Anonymous poster hash: b8c86...3fe

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fortsatt å selge seg selv, så nei jeg personlig synes ikke det er greit og ville aldri gjort det. Lånet mitt er ikke større enn at jeg skal klare å betale det ned selv som alle andre vettuge folk. 

Skrevet

Og hvor skulle du finne ham? Det er ren prostitusjon, og slettes ikke greit.

Hvis mannen er normal, ville han aldri lage en slik avtale, derfor må det være med "feil" ved ham, og respektfull? Tenker du deg en gamling, rik funksjonshemmed eller hva da? Menn som har "noen titusner" å avse i måneden for sex, sammenlagt et studielån, kan kjøpe seg veldig bra eskortetjenester, de kan også få veldig bra vanlige dater og sex, hvorfor skulle de gidde å kjøpe deg for å vise sin respekt?

Anonymous poster hash: b8c86...3fe

Tja, nå vet jo ikke du hvordan jeg ser ut eller er som person... :) -TS

Anonymous poster hash: 65c20...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...