AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har datet en stund nå, og jeg har jo merket fra første gang jeg så han naken at han har noe som ligner ekstremt på psoriasis over så og si hele kroppen. Er med andre ord ikke så fryktelig nysgjerrig på hva det er når jeg i utgangspunktet vet det. Synes det blir som om han sku spørre meg om det er strekkmerker jeg har når det helt klart er det jeg har. Virker det frekt å ikke spørre? Ville dere ha sport?Anonymous poster hash: 0313a...347
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 hadde gjort det helt tilfeldig når sjangsen bydde seg altså ikke midt i kjærlighetsakt, men kanskje når man bare sitter å skravler løst Anonymous poster hash: cc10e...e17
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Nei ! Tenk om han skulle påpekt dine strekkmerker eller spurt deg om du hadde flass eller kviser?! "Ja jeg har strekkmerker/flass/kviser/psoriasis takk som påpeker noen av de største issuesene jeg har og gjør meg til å føle meg enda mer stygg og mindreverdig siden du ikke klarer å se bort i fra det. " Hilsen en som har psoriasis og arr på kroppen og hadde "dødd" om en jeg datet skulle spørre om det var det jeg hadde. Da er det bedre å vente til dere har vært sammen en stund, å si ting som "tante hadde lignende utslett som deg, hun bruke xxx krem som er for psoriasis". Men det aller beste er å vente til han sier det selv, fordi med psoriasis så påvirker det kroppen på langt flere måter enn huden, så om dere blir seriøse og han stoler på deg vil det blir en mer naturlig ting for han å dele. Anonymous poster hash: 61c95...18d 1
Inwe Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Nei! Hadde noen påpekt mine problemområder på kroppen hadde jeg blitt lei meg, altså det er jo ikke de jeg prøver å fremheve for en date. Nå kan det hende han ikke har noe problem med det, men om han har det kan et sånt spørsmål bli veldig ubehagelig. La han komme med det selv. Og om han ikke gjør det, hvorfor er dette noe du må ha et konkret svar på? 2
Cambria Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg ser ikke problemet om du spør i en setting hvor det er naturlig og ikke på en måte som gjør det til noe negativt.Jeg har selv sebore og ser ikke noe problem i at folk spør meg om flasset jeg har på kroppen. Bedrr at de spør enn lurer mener nå jeg Men jeg er også en som ikke tar det negativt når folk nevner strekkmerkene mine eller andre arr jeg har. Det er jo helt naturlig tross alt at man har det 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg ser ikke problemet om du spør i en setting hvor det er naturlig og ikke på en måte som gjør det til noe negativt.Jeg har selv sebore og ser ikke noe problem i at folk spør meg om flasset jeg har på kroppen. Bedrr at de spør enn lurer mener nå jeg Men jeg er også en som ikke tar det negativt når folk nevner strekkmerkene mine eller andre arr jeg har. Det er jo helt naturlig tross alt at man har det har har du lykkes med å være sammen med noen menneske om du har eksem og tørr hud? Jeg har stygg hud pga der og det hindrer meg skikkelig på den fronten :( Anonymous poster hash: 670ed...9b6
Cambria Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 har har du lykkes med å være sammen med noen menneske om du har eksem og tørr hud? Jeg har stygg hud pga der og det hindrer meg skikkelig på den fronten Anonymous poster hash: 670ed...9b6Jepp. Jeg har ikke så enormt mye. Er heldig det. Jeg sliter med ansiktet, hodebunn og ører. Og er jo mest flass egentlig men har både folk i slekta og venner som har psoriasis av forskjellig grad som har kjæreste/er gift. Noen har hatt flere kjærester og. Har ikke fått inntykk av at psoriasisen har satt stopper for dem. Det meste går nok på selvtilitt. Også velger jeg å tro at de aller fleste ikke bryr seg så mye om det når de slipper å lure på hva det er Du vil nok også komme deg over den kneika til slutt og se at du ikke nødvendigvis er mindre attraktiv pga det
spinelli Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Hva vil du oppnå med å spørre egentlig..? Kan ikke han få fortelle det når han selv er klar?Jeg syns IKKE du skal spørre. 1
Tibette Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Hei, trådstarter!Dersom du sjekker på de typiske stedene, kan det kanskje avkrefte/bekrefte det du lurer på fremfor å spørre.Psoriasis er typisk lokalisert til hodebunn, øregang (faktisk), albueknoker, kneskåler, korsrygg.Det er runde, velavgrensende røde flekker med mer eller mindre "flasslag".Kan legge til at psoriasisplakk er noe av det mest sterile som finnes ettersom immunsystemet er på "høygir" på disse stedene.Håper dette kan være til hjelp for deg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Ts her, kvier meg litt for å spørre faktisk. Samtidig tenker jeg at jeg kanskje virker litt "uinteressert" i han vist jeg ikke spør. Jeg har for eksempel et fødselsmerke som er veldig synlig som han sporte meg rett ut om da han var nysgjerrig på hva det var. Da blir jeg ikke å spørre han.Iallfall dere som har psoriasis og lignende. Det har absolutt ikke satt en stopper for meg å forelske meg i han! Anonymkode: 63d71...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå