Gå til innhold

Om passord "Husk på denne maskinen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man logger seg inn på div sider med passord, så er det vanlig at nettleseren tilbyr å lagre innloggingsdetaljer. Så også med min getmail. Bare det at på denne tjenesten fungerer det dårlig. Etter ett døgn må jeg logge meg inn igjen.

Jeg ringte Get, men de hadde ingen forklaring. Det skulle ikke være slik.

I tillegg opplever jeg maskinen som mer ustabil etter jeg begynte å bruke denne webmailklienten. Har du noen forklaring? Noe jeg kan sjekke?

Anonymous poster hash: 60573...226
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelte sider som ikke lar deg logge inn automatisk selv når du har svart ja på å huske passord og brukernavn.

Komplett.no hadde det samme problemet i årevis frem til i vår.

Det er som regel noe kluss i nettsidekodingen som gjør det, og det kan ta alt fra noen timer til flere år før de oppdager det og evt får gjort noe med det.

At maskinen oppleves mer ustabil etter at du begynte å bruke mailklienten aner jeg ikke hva du kan gjøre med, annet enn å evt slutte å bruke den emailen, kjøre en virusskan for å se om det har lagt seg inn noe ræl som kødder med maskinen, eller formatere hele galskapen for å se om det hjelper.

Skrevet

TS her. Innloggingen huskes i ett døgn. Jeg kan gå inn en rekke ganger uten innlogging, men så må jeg fylle alt ut igjen.

Anonymous poster hash: d4c40...784
Skrevet

Spiller ingen rolle om den husker det i tre minutter eller tre døgn, det er et eller annet i kodingen på nettsiden som gjør at du blir "glemt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...