Gå til innhold

Til alle alenemødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er kjempe flinke, dere trenger en positiv tråd nå. Stå på :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere var mer opptatt av å ligge med noen enn av hvem dere lå med. Nei, dere er ikke flinke. Dessverre for barna deres.

Anonymous poster hash: 044c0...68a
Skrevet

Dere var mer opptatt av å ligge med noen enn av hvem dere lå med. Nei, dere er ikke flinke. Dessverre for barna deres. Anonymous poster hash: 044c0...68a

Du er så sur og bitter at du kommer til å bli sendt på dør av mannen din :)

Da er du velkommen i klubben!

Anonymous poster hash: bf374...500

• Liker 1
Skrevet

Glemte å takke. Hyggelig sagt TS! :)

Anonymous poster hash: bf374...500

Skrevet

Dere var mer opptatt av å ligge med noen enn av hvem dere lå med. Nei, dere er ikke flinke. Dessverre for barna deres. Anonymous poster hash: 044c0...68a

Ja, jeg burde nok forutsett at min mann skulle være så idiot at han ble påkjørt av en fyllekjører som kom over i feil kjørefelt. Jeg er ikke flink, nettopp fordi jeg er alenemor, og vi er aldri flinke og fortjener aldri støtte til noe som helst. Vi er bare parasitter som suger dine hard opptjente skattekroner ut av felleskassa, de vi robbet til oss tuuuuusenvis av kroner vi ikke burde hatt via diverse støtteordninger. Det er synd på barna mine, og jeg burde skamme meg hver dag fordi jeg ikke valgte en mann som ikke døde. Jeg var bare opptatt av å ligge med noen.

Anonymous poster hash: 0aa5d...55c

Skrevet

Takk, TS! Trengte den i dag - er så sliten at det verker.

Forøvrig kan jeg informere om at jeg tenkte veldig nøye over hvem jeg lå med. Var til og med gift med fyren. Bare synd han "glemte" det etter et par år, og endte til køys med en annen. Til AB uten innsikt; Ikke alle alenemødre fikk barna sine alene. Svært få, faktisk.

Anonymous poster hash: 89228...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...