Ankimaki Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Hei! Er det noen her som spiller håndball i Bergen og vet om laget ditt tar inn flere spillere? Jeg har prøvd Sib sitt håndballag (de tok ikke inn flere) og tatt kontakt med BHK uten å ha fått noe svar. Mange oppdaterer ikke nettsidene sine så jeg kan ikke se hvilket divisjon de har lag i, eller når de trener. Ønsker å spille på et lag som ikke trener alt for langt unna sentrum, men opp mot fana kan også gå. Jeg ønsker å spille på et damelag mellom 8-4 divisjon. Har ikke spilt håndball på 6 år, men vil gjerne begynne igjen litt forsiktig og jobbe meg oppover. Hadde satt stor pris på hjelp. -ankimaki
Betty2 Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Har du søkt opp i Viking? de ligger i 4 divisjon. jeg vet ikke om de ta inn spillere nå, men er verdt et forsøk. ellers mener jeg også at fyllingen har et eget håndball lag som ligger innenfor din divisjons krav (selv om det er litt utenfor sentrum)
Ankimaki Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Har aldri hørt at Viking har damelag? Fyllingsdalen er litt for langt vekke siden jeg bor i Fana bydel, samme med Askøy, Sotra, Åsane og Olsvik. Ts Endret 27. oktober 2015 av Ankimaki
soolvei Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Haukeland sykehus (HSI) har damelag i håndball om du kan tenke deg og spille på et bedriftslag. Trenger ikke jobbe på Haukeland for å spille der Nå veit jeg ikke om de tar inn folk gjennom hele året da jeg ikke spiller der selv, men det vil jeg nesten tro.. Finner kontaktinfo på helse Bergen sine nettsider!
Ankimaki Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Takk for informasjonen om bedriftslag, det har jeg ikke tenkt over, men det er sikkert spennende! Håper egentlig at jeg får svar fra en som er inni en klubb selv, siden de jeg har prøvd å kontakte tidligere ikke svarer. Prøvde å kontakte flere klubber i 2014 uten svar også. Ts Endret 27. oktober 2015 av Ankimaki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå