AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har et stort ønske om å hjelpe andre, og syns det er stas å hjelpe andre! Så nå som det er flyktningkrise så ville jeg hjelpe flyktninger og innvandrere med å lære seg norsk. Var på kurs sammen med flyktningene for 1 uke siden, hyggelige mennesker, men... Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulere meg. Dere vet alle folkeslag har en spesiell lukt.... Det var en så spesiell lukt, at jeg flere timer etterpå kjente lukten i nesen og var kvalm resten av kvelden. Skulle dit i dag også, men dro ikke pga. opplevelsen min første gangen. Nå føler jeg meg overfladisk og tullete. Hva skal gjøre jeg? Anonymous poster hash: 565fe...d80
AmandaVI Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Kanskje du kan hjelpe til ved å tenke på en kattunge eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Kanskje du kan hjelpe til ved å tenke på en kattunge eller noe. Den skjønte jeg ikke. Jeg var kvalm lenge etterpå pga. lukta. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Men virker overfladisk å ikke stille oppe pga. lukt, men den er virkelig ille i min øyne (nese). Anonymous poster hash: 565fe...d80
Daniel123 Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Kanskje du kan hjelpe til ved å tenke på en kattunge eller noe.Hva faen? o.OTil trådstarteren: Personlig synes jeg dette er en liten bagatell og selv ville jeg stilt opp. Men du må gjøre det du føler er riktig og best for deg! Hvis de virkelig lukter så jævlig som du skal ha det til, så er det sånn sett forståelig; men som nevnt ville jeg personlig dratt da det er av stor samfunnsmessig verdi og nytte å lære innvandrere norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå