Gå til innhold

Treffer menn i dagslys i hverdagen og gjennom jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behøver ikke nettet!

Er bare å smile til en mann i butikken, ute på gaten eller være ute for et glass vin en ettermiddag i Oslo:

Så møter man et utvalg menn en kan velge blant.

Hvorfor bruker dere Internett til slikt?

Anonymous poster hash: bdb92...191

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ta på seg bukser for å dra på butikken, til gaten eller for å ta et glass vin ute. For ikke å snakke om at en boks med Gato Negro koster 468,- kroner, mens et glass rødvin koster 90 kroner på byen. I en treliter er det 20 glass vin, det blir mange tusenlapper på et år (1200*52= mer enn 60 000)...

Skrevet

Aldri forstått hvorfor kvinner skal "møte folk i hverdagen". De har jo internett og der får gjennomsnittlige kvinner mer oppmerksomhet enn rockestjerner. I hverdagen er det knapt noen som legger merke til de samme kvinnene.

Skrevet

Noen synes det er skummelt å snakke med folk de ikke kjenner på gaten. Folk er forskjellig og det er bra det finnes mange muligheter tenker jeg.  Internett, sosiale aktiviteter utenfor nettet, matchmaking, å snakke med folk og be dem på date i virkeligheten, gå gjennom koleger på jobben, blind dates, du invitieters, speed dating. 

Fult av muligheter, det handler vel mest om å tørre å kaste seg ut i det - tenker jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Har aldri skjønt hvordan det går an å shoppe kjæreste på nett. Hadde vært dealbreaker for min del om en fyr drev med det.

Men det er kanskje vanligere enn jeg tror.

Anonymous poster hash: 937ea...a86

Skrevet

Behøver ikke nettet!

Er bare å smile til en mann i butikken, ute på gaten eller være ute for et glass vin en ettermiddag i Oslo:

Så møter man et utvalg menn en kan velge blant.

Hvorfor bruker dere Internett til slikt?

Ok, du snakker av erfaring?

Vel, i dag morges så jeg en veldig kjekk type på trikken, som jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med. Det virker vanskelig, for det er mange folk på den trikken om morgenen, så om jeg skulle smile til han ville jeg følt meg dum med så mange "tilskuere". Og en samtale ville jeg aldri tørre å prøve på når alle hører...

Anonymous poster hash: 5b6e9...f3e

Skrevet

Men jeg skulle ønske det var lettere å komme i kontakt, for jeg ser garantert flere kjekke menn på gata, butikken, bussen osv. enn jeg har gjort på nettet og Tinder.

• Liker 1
Skrevet

Vel, i dag morges så jeg en veldig kjekk type på trikken, som jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med. Det virker vanskelig, for det er mange folk på den trikken om morgenen, så om jeg skulle smile til han ville jeg følt meg dum med så mange "tilskuere". Og en samtale ville jeg aldri tørre å prøve på når alle hører...

Og da passer det ikke for deg. Andre bryr seg ikke om tilskuere eller at de kanskje vil drite seg ut, fordi de går etter det de liker og får lyst på. Det er jo sånn vi er forskjellige. Man må finne det som passer for en selv, eller kanskje bli litt tøffere :D

• Liker 1
Skrevet

Fortell og kom med tips, TS. Takk!

Skrevet

Man må ta på seg bukser for å dra på butikken, til gaten eller for å ta et glass vin ute. For ikke å snakke om at en boks med Gato Negro koster 468,- kroner, mens et glass rødvin koster 90 kroner på byen. I en treliter er det 20 glass vin, det blir mange tusenlapper på et år (1200*52= mer enn 60 000)...

Nå dager ikke jeg menn som har dårlig eller middels god råd...

Skrevet

Da kan du sørge for å skape en anledning:

-reise deg opp og falle bort på ham: der du sier "ooops, beklager" med et lekent smil osv.

-forsnakk deg, se på ham, stå i nærheten og smil til ham!

Skrevet

Fortell og kom med tips, TS. Takk!

Vel, i Oslo ved Aker brygge: spott ut de få kjekke mennene du ser og se på de, smil og skap kontakt. Sett deg på en av benkene mot sjøen, kjøp med et glass vin og plutselig kommer det stadig flere menn bort til deg. Avvis og send bort de du ikke liker og prat med den du liker!

Det ordner seg med et blikk og et smil!

Internett er så teit for dating.

Prøv hverdagen, dagslyset, er smil, la blikket hvile og passer det: ta med et glass vin.

Skrevet

Da kan du sørge for å skape en anledning:

-reise deg opp og falle bort på ham: der du sier "ooops, beklager" med et lekent smil osv.

-forsnakk deg, se på ham, stå i nærheten og smil til ham!

Det blir vanskelig i edru tilstand. Men jeg får prøve et eller annet. Han er for kjekk til å få gå i fred!

Skrevet

Vel, i Oslo ved Aker brygge: spott ut de få kjekke mennene du ser og se på de, smil og skap kontakt. Sett deg på en av benkene mot sjøen, kjøp med et glass vin og plutselig kommer det stadig flere menn bort til deg. Avvis og send bort de du ikke liker og prat med den du liker!

Det ordner seg med et blikk og et smil!

Internett er så teit for dating.

Prøv hverdagen, dagslyset, er smil, la blikket hvile og passer det: ta med et glass vin.

Det høres fint ut. Men man får vel ikke ta med vinglass bort fra restauranten og til benkene?

Skrevet

Nå dager ikke jeg menn som har dårlig eller middels god råd...

Så lenge de har penger gir du faen i om de gidder å ta på seg buksen og dra seg ut av pengene om morgenen?

Skrevet (endret)

Så når du drikker et glass vin ute blir det kø av mannfolk rundt deg så du bare kan velge og vrake? Det har aldri skjedd meg.

Selvfølgelig, et blikk kan funke i ny og ne, men ikke alltid. Dessuten har jeg verken tid eller råd til å sitte å drikke vin på Aker brygge flere ganger i uken.

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...