Gå til innhold

ekle hudormer æsssssjjjjj!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hele nesen min er sort med hudormer.

Begynner å få mer og mer i pannen også.

Men hva søren hjelper mot sånt da?

Finnes det noen super masker, eller superrens mot disse ekle ormene??? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne "plaster" fra Nivea Visage hjelper en del.

Vet at det ikke fungerer på alle, men jeg synes at de er helt topp. Kombinert med peeling og skikkelig rens, så burde det løse problemet.

Skrevet

Gå til en hudpleier og ta en runde med dyprens, og få deretter råd om produkter som passer din hud. Muligens kan produkter med fruktsyrer være en ide, men det kan gjøre vondt verre hvis man eksperimenterer på egenhånd, fordi produktene er relativt sterke.

I tillegg til rens og peeling kan du forsøke med en leiremaske med grønn leire. Det virker rensende og beroligende på huden, og fås kjøpt enten hos hudpleiere eller i helsekostbutikker.

Skrevet
Sånne "plaster" fra Nivea Visage hjelper en del.

Vet at det ikke fungerer på alle, men jeg synes at de er helt topp. Kombinert med peeling og skikkelig rens, så burde det løse problemet.

Henger meg på den...

Niveas plaster fungerer flott og er billig :)

Gjest Anonymous
Skrevet

peeling av ulike varianter...

og så kjøpte jeg en billig maske (h&m) med dødehavsleire (grønn, ja), som funka overraskende bra. men nå har jeg ikke akkurat problemhud lengre/foreløpig (må snart be om råd til rynkeskjuling...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar alle her.

Tror det blir grønn leire, peeling, disse fra Nivea og en time til hudpleiern jeg.

Orker ikke ha denne styggedommen der :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

men du... ikke gjør alt på en gang da. da får du bare andre hudproblemer... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...