Gå til innhold

MÅ man suge/slikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette blitt så selvsagt at en partner som ikke har lyst bare er helt uaktuell?

Anonymous poster hash: 02a83...d7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke så mye ut av å bli slikket (enda i hvert fall) så for meg er det helt greit hvis partneren ikke har lyst til det.

Anonymous poster hash: 2f448...353
Skrevet

Nei, man må ingen ting.

• Liker 3
Skrevet

Ingen MÅ noenting såklart, men for meg er det helt klart nødvendig at partneren slikker meg, både med tanke på tenning, tilfredstillelse og generell variasjon (forferdelig kjedelig om vi bare har sex i to stillinger f.eks, slikking er en fin avveksling under samleiet, og en nødvendig warmup for meg). Det er en klar dealbreaker om han ikke gjør det, selvom han også kan og er flink med å bruke fingrene.

Anonymous poster hash: 83cbc...229
  • Liker 2
Skrevet

For min del: ja. Et forhold helt uten oralsex ville ikke vært et fullverdig forhold, oralsex er for deilig til å gå glipp av på lang sikt både og gi og ta.

Anonymous poster hash: 776b8...c38

• Liker 2
Skrevet

Han trenger ikke ha lyst hver eneste gang, men ofte. Og 8 av 9 av partnerne mine har slikket hver gang (utenom når vi tar kjappiser mens jeg lager mat bøyd over kjøkkenbenken) så det er det jeg er vant med. Men min ungdomskjæreste gjorde det kanskje 3 ganger ila ett år. Han var veldig god med fingrene, så det gikk greit, jeg fikk fortsatt orgasme, men nå som voksen vet jeg litt mer av hvordan et ordentlig samleie og sexliv bør være ;)

Skrevet

Er dette blitt så selvsagt at en partner som ikke har lyst bare er helt uaktuell?Anonymous poster hash: 02a83...d7f

Ja.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Dette varierer. Noen er ikke fan av oralsex, mens andre avhenger av det for å ha et godt sexliv. Hvis du ikke liker det så handler det om å finne en som er kompatibel med deg der. 

Skrevet

For min del så hadde et sexliv uten oralsex vært fryktelig fattig, men dette er selvsagt individuelt.

Skrevet

Er dette blitt så selvsagt at en partner som ikke har lyst bare er helt uaktuell?

Blitt? Dette har vært en selvfølge de siste 20 åra. Dvs, det er selvsagt lov å ikke like det, men det er litt sært og innskrenker valgmulighetene dine ganske mye. 

Anonymous poster hash: 682a8...2a5

• Liker 1
Skrevet

litt sært er jeg ikke enig, er mange som ikke liker å slikke/suge,

kanskje ikke majoriteten, men det er en del.

Og hvis du mener valgmulighetene dine innskrenker ganske mye. Da har du liten fantasi.

Er så mye annet man kan gjøre i senga enn å bare slikke/suge :)

Anonymous poster hash: eaffe...d7d
Skrevet

For min del er ikke slikking så veldig viktig, men det er jo en hyggelig variasjon. Ikke krise om det ikke er aktuelt, men da skal det heller ikke mange på oppfinnsomhet eller lyst til å gi meg noe heller.

Om han ikke vil bli sugd er en helt annen ting.... Det er uaktuelt. :P

Anonymous poster hash: 0f362...48a

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Er dette blitt så selvsagt at en partner som ikke har lyst bare er helt uaktuell?Anonymous poster hash: 02a83...d7f Anonymous poster hash: 02a83...d7f

Jepp.

Skrevet

Og hvis du mener valgmulighetene dine innskrenker ganske mye. Da har du liten fantasi.

Er så mye annet man kan gjøre i senga enn å bare slikke/suge :)

Anonymous poster hash: eaffe...d7d

Valgmulighetene i forhold til mulige partnere. Og nei, det er ingenting jeg kan gjøre i senga som er like tilfredsstillende. Har vi ikke oral kan jeg like gjerne kose meg på egen hånd. 

• Liker 2
Skrevet

Det vil alltid finnes de som ikke synes det er like viktig.

For min del så vil det å ha en partner som har begrensninger ang sex være uaktuell. Ha i bakhodet at jeg da tenker på "normal" sex ikke "syke" fetisjer slik som spise bæsj, sparke nøttene og lignende.

Anonymous poster hash: e8cb0...47a
  • Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja

Skrevet

For meg hadde det vært uaktuelt med en partner som nektet å slikke meg. Jeg har få hemninger når det kommer til sex, og hvis noe så alminnelig og "kjedelig" som slikking hadde vært uaktuelt, så hadde ikke sexlivet mitt vært fullkomment. 

Skrevet

Oralsex er et must i mitt sexliv ihvertfall. 

Skrevet

Dette varierer. Noen er ikke fan av oralsex, mens andre avhenger av det for å ha et godt sexliv. Hvis du ikke liker det så handler det om å finne en som er kompatibel med deg der.

Men det er jo ikke så lett hvis 99,9% MÅ ha det.

Hva med en som ikke liker det, men gjør det likevel?

Skrevet

Valgmulighetene i forhold til mulige partnere. Og nei, det er ingenting jeg kan gjøre i senga som er like tilfredsstillende. Har vi ikke oral kan jeg like gjerne kose meg på egen hånd. 

Enig. Oral overgår penetrering, som ikke gir meg noe. Da kan jeg like gjerne droppe kjæresten og fingre meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...