Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #1 Skrevet 11. juli 2002 Til alle dere som har tenkt å bestille sko o.l. på internett, se her hva som skjedde med meg og min forlover.... Vi bestillte hvert vårt par sko, og en veske til henne, det skulle ta ca. 15 dager. Jeg bestillte varene i slutten av mai, de ble trukket fra konto 5. juni og i går fikk jeg dem. Nå er det altså 9 dager til jeg gifter meg, og de må fortolles og bla, bla, bla! Jeg regner med at jeg får dem til bryllupet, men skal dere gjøre samme greie, så vær ute i god tid!!!! Det går nok bra, regner jeg med, men beregn laaaang tid om dere bestiller noe på internett! Gifter meg 20 juli, og gleder meg vanvittig!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #2 Skrevet 11. juli 2002 At du tør! Hva om de ikke passer da? Er altfor trange eller noe?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #3 Skrevet 11. juli 2002 Det bør nok være en hovedregel for alle sammen at skal man handle fra Internett bør man være ute i ekstremt god tid. Personlig hadde jeg aldri bestilt noe fra nett om jeg hadde vært senere enn 3 mnd ute! Et lite tips til: det er kanskje ikke så smart å kjøpe sko fra Internett, med mindre man har prøvd akkurat samme modellen først her i Norge. Størrelser og fasonger varierer utrolig mye, og man kan risikere å få et par sko som absolutt ikke passer i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå