tonelise10 Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Som du sikkert forstår så er jeg ikke helt sikker på dette her. For jeg bruker str. L/ XL (kommer ann på hvor trangt det er selvsagt), men ville du brukt samme str i truser og og trømpebukser/stayups? For valget er at det sitter løst eller at det stter stramt. Trenger litt hjelp her nå. :-)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Du mener du bruker L/XL i bukser og lurer på om du bør ha det samme i strømpebukser? I såfall pleier jeg å gå ned en størrelse, de er jo uansett ganske tøyelige så er litt slingringsmonn:) Anonymous poster hash: 4ebff...9db
tonelise10 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2015 Du mener du bruker L/XL i bukser og lurer på om du bør ha det samme i strømpebukser? I såfall pleier jeg å gå ned en størrelse, de er jo uansett ganske tøyelige så er litt slingringsmonn:) Anonymous poster hash: 4ebff...9db Helt riktig :-)
Gjest Tigress Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Eg ville gått opp, det blir så lett kantar av undertøy. Eg brukar som oftast ca 36 i klede, men går opp til 38-40 i truser, då slepp eg muffintopp.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 I likhet med Tigress går jeg ofte opp en størrelse i truser, siden de gjerne lager litt uflatterende skvisemønster på rumpen og over livet/hoftene. Strømpebukser pleier jeg som regel å bruke min vanlige størrelse i, for de går stort sett lenger opp og følger dermed fasongen min uten noe ekstra skvis.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Enig med de to rett over her. Bruker alt fra XS-M/34-38 i klær, men gjerne 40-42/L i truser. Veldig uflatterende når kantene skjærer inn i huden og lager bulker, og synes det er mer behagelig med større størrelser. Synes også størrelsene på undertøy er så rare.Anonymous poster hash: 1bac5...aae
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Bruker XS i klær, men kjøper som regel truser i M. Synes det er mer behagelig å gå i litt løsere undertøy. Anonymkode: b82e0...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå