Gå til innhold

Trenger litt hjelp til velge riktig størrelse av klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du sikkert forstår så er jeg ikke helt sikker på dette her.

For jeg bruker str. L/ XL (kommer ann på hvor trangt det er selvsagt), men ville du brukt samme str i truser og og trømpebukser/stayups?

For valget er at det sitter løst eller at det stter stramt.

Trenger litt hjelp her nå. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener du bruker L/XL i bukser og lurer på om du bør ha det samme i strømpebukser? I såfall pleier jeg å gå ned en størrelse, de er jo uansett ganske tøyelige så er litt slingringsmonn:)

Anonymous poster hash: 4ebff...9db
Skrevet

Du mener du bruker L/XL i bukser og lurer på om du bør ha det samme i strømpebukser? I såfall pleier jeg å gå ned en størrelse, de er jo uansett ganske tøyelige så er litt slingringsmonn:)

Anonymous poster hash: 4ebff...9db

Helt riktig :-)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville gått opp, det blir så lett kantar av undertøy. Eg brukar som oftast ca 36 i klede, men går opp til 38-40 i truser, då slepp eg muffintopp.

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

I likhet med Tigress går jeg ofte opp en størrelse i truser, siden de gjerne lager litt uflatterende skvisemønster på rumpen og over livet/hoftene. Strømpebukser pleier jeg som regel å bruke min vanlige størrelse i, for de går stort sett lenger opp og følger dermed fasongen min uten noe ekstra skvis.

Skrevet

Enig med de to rett over her. Bruker alt fra XS-M/34-38 i klær, men gjerne 40-42/L i truser. Veldig uflatterende når kantene skjærer inn i huden og lager bulker, og synes det er mer behagelig med større størrelser. Synes også størrelsene på undertøy er så rare.

Anonymous poster hash: 1bac5...aae

Skrevet

Bruker XS i klær, men kjøper som regel truser i M. Synes det er mer behagelig å gå i litt løsere undertøy. 

Anonymkode: b82e0...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...