Gå til innhold

Er man så spesiell som man tror?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med tanke på at det er omtrent 7 milliarder mennesker på kloden, skal det ganske mye til for at gjennomsnittsmennesket er veldig spesiell. Folk med sosial angst må jo være de mest selvsentrerte og innbilske menneskene som finnes, som går rundt og tror at alle ser på dem. Nei, vi ser ikke på deg, men du kom inn i synsfeltet mitt. 

Anonymkode: 36be9...0d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at det er omtrent 7 milliarder mennesker på kloden, skal det ganske mye til for at gjennomsnittsmennesket er veldig spesiell. Folk med sosial angst må jo være de mest selvsentrerte og innbilske menneskene som finnes, som går rundt og tror at alle ser på dem. Nei, vi ser ikke på deg, men du kom inn i synsfeltet mitt. 

Ja det er så sant så sant!

Vet du også hvordan jeg kan slutte å tenke at alle ser på meg ?

Anonymkode: a2029...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Det kan vel virke sånn ja,men tankene er ganske forskrudde når man har angst. Man er overopptatt av hva man tror at andre tenker om en,men for min del handlet det om at jeg var redd for at andre ikke skulle like meg. 

Innbilsk vil ikke jeg si at man er,men ja man blir ganske selvsentrert når man har angst. Det er vel dessverre sånn det er med psykisk sykdom:man lever ganske mye i sitt eget hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...