AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Ok, en venninne har overtalt meg til å være med på sånn Mary Kay kurs til torsdag. Jeg har aldri vært på det før og jeg skal være hennes gjest. Hun sier jo så klart at det er fantastisk og produktene er kjempe gode. Men vil gjerne høres deres erfaringer. Vi skal være i salongen til en hun kjenner. Anonymous poster hash: 32ed2...c5f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har vært med en gang. Det var ikke mye kurs. Hun som holdt kurset demonstrerte ingen ting om produktene, viste oss ingen ting. Hun fortalte kjapt om noen produkter, og så delte hun ut bestillingsskjema. Jeg trodde jo at jeg i hovedsak var med på et "gratis kurs", naiv som jeg var, og var ikke forberedt på at jeg skulle bruke så mye penger. Jeg kjøpte noen få ting jeg trengte, men endte på kun rundt 3-400 totalt. Hun som holdt "kurset" var tydelig irritert på hun som eide lokalet vi var i, og jeg hørte henne kommentere at det var "bortkastet tid når folk nesten ikke kjøpte noe". Jeg skjønte fort at det er som Tupperware/Me&I-"party", ikke bli med om ikke du har tenkt å bruke greit med penger😧Anonymous poster hash: ebdab...86c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg syns for øvrig ikke at produktene er spesielt gode.. Mulig de bare ikke passet meg, men jeg er mer fornøyd med øyenskygge fra H&M 😂Anonymous poster hash: ebdab...86c
smalls Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var på det en gang i fjor og aldri mer! Det var så utrolig overfladisk at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det var ikke noe for meg. Konsulentene var så overhyggelige og så positive at det var skremmende. Synes det bare ble falsk. Jeg var modell og ble sminket foran alle, men ble seende ut som en klovn. Alle sa "Ååh så fiiin du ble og sånn må du gå på byen" Eh nei! Verste var kjøpepresset. Venninnen min sa det var uforpliktende og måtte ikke kjøpe noe, så jeg hadde ikke med penger med meg. De hang over meg og prøvde å få meg til å kjøpe en haug. Jeg måtte ha ditt og datt. Jeg sa jeg ikke hadde penger, men det var ikke noe problem. Jeg kunne jo komme til uka med pengene. Jeg måtte også ta med 5 stykker neste gang for da ville jeg få gave. Neste gang? Det blir ingen neste gang. Endte med at jeg kjøpte en krem bare for å bli ferdig med det hele. Nå vet ikke jeg hvordan de er de som du skal til, men det var første og siste gang for meg i alle fall. 1
Salka Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Mary Kay er humbug og fanteri. Dessuten tester de på dyr. Fysj! 1
Florence Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg holder meg konsekvent unna sånne greier.
smalls Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Mary Kay er humbug og fanteri. Dessuten tester de på dyr. Fysj! Haha, morsomt at du sa det, for jeg spurte hun ene konsulenten om de testet på dyr. Åh nei, det gjorde de ikke. MK var helt dyrevennlige produkter. Yeah right
Sirah Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var med en gang. Ga på forhånd beskjed om at jeg ikke kom til å kjøpe noe, og det var helt ok. Det skulle være helt uforpliktende. Vi fikk prøve en håndkrem og så smalt hun fra MK ut et bestillingsskjema. Jeg kjøpte ingenting siden jeg var helt blakk og hun ble dritsur og lurte på hva jeg gjorde der om jeg ikke skulle ha noe. Jeg sa at jeg var der fordi jeg var nysgjerrig på produktene (og venninna mi som holdt kurset manglet en person) og at jeg kanskje ville kjøpe noe ved en senere anledning. Det endte med at hun "instruktøren" ringte meg ned, kom innom meg flere ganger på jobb og maste skikkelig på meg "om jeg snart hadde bestemt meg for hva jeg ville ha". Til slutt måtte jeg bli skikkelig ufin for å få ho til å holde seg unna. Aldri mer MK på meg! De som kjøpte noe samme dagen var heller ikke fornøyde med produktene...
LiKa1986 Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Høres ut som om det er noen uprofesjonelle konsulenter ute og går, men det er vel sånn det blir når man kan velge å selge slike produkter på hobbybasis også. Litt av vitsen er jo borte om de ikke forteller noe om produktene eller viser dem frem på sånne "partyer". Selv har jeg vært på et party og har hatt et party, men da kjente jeg konsulenten fra før. Selv er jeg veldig fornøyd med de produktene jeg har prøvd fra Mary Kay, bruker stort sett fuktighetskrem og foundation, samt produkter for kviser.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Oi, nå ble jeg skeptisk etter å ha lest her. Jeg håper ikke det er skikkelig kjøpepress der jeg skal. Venninnen min sa jo det ikke var noen tvang og må ikke bestille produkter. For håpe det går greit. Produktene skal visst være helt fantastiske i følge venninnen min. TsAnonymous poster hash: 32ed2...c5f
Sirah Skrevet 27. oktober 2015 #11 Skrevet 27. oktober 2015 Oi, nå ble jeg skeptisk etter å ha lest her. Jeg håper ikke det er skikkelig kjøpepress der jeg skal. Venninnen min sa jo det ikke var noen tvang og må ikke bestille produkter. For håpe det går greit. Produktene skal visst være helt fantastiske i følge venninnen min. TsAnonymous poster hash: 32ed2...c5f Mest sannsynlig var jeg bare skikkelig uheldig Men det ga definitivt ikke mersmak........
NumberSix Skrevet 27. oktober 2015 #12 Skrevet 27. oktober 2015 Oi, nå ble jeg skeptisk etter å ha lest her. Jeg håper ikke det er skikkelig kjøpepress der jeg skal. Venninnen min sa jo det ikke var noen tvang og må ikke bestille produkter. For håpe det går greit. Produktene skal visst være helt fantastiske i følge venninnen min. TsAnonymous poster hash: 32ed2...c5f Naturligvis sier hun det. Hadde de vært ærlige er det jo ingen som vil komme. MK forbindes med dårlige produkter, dårlige selgere og ekstremt kjøpepress. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 Lykke til ts. Jeg har vært på et par Mary Kay "home party" og det samme går igjen. Kjøpepress, kjøpepress, kjøpepress. Eneste de konsulentene (vet ikke om jeg vil kalle de for konsulenter en gang) er opptatt av, er å selge mest mulig. De roser produktene opp til himmels og alt er så perfekt, men synes ikke produktene er noe og roper hurra for. Kjøper du ikke noe, så hver forberedt på at de kan bli sure. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 93214...60c
Gjest morhjertegod Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg har prøvd mange MK produkter, ble overtalt på et party. Aldri mer, elendige kremer og produkter, eneste som var litt ok var mineral pudderet. Kremen skilte seg etter tid, øyenskyggen sitter ikke på. Nei spar pengene dine, alt for dyrt og dårlig.
lemon-aid Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg var på et slikt kurs ei gang. Aldri mer. Produktene ble rost opp i skyene, men jeg endte opp med å få en allergisk reaksjon. Huden min var rødflammete og klødde. Hun mente dette var en vanlig reaksjon. Hun sa det kom fordi jeg nok aldri hadde renset grundig før. Jeg ba om ingredienslista, men den hadde hun ikke.. Eller hun hadde ingenting å begrunne. Man vil jo vite HVORFOR et produkt er så bra, ikke sant? MK er noe fanteri. Det er kjøpepress til de grader. Konsulentene kan ikke grunnleggende om hud og ingredienser (etter min mening)
MrsLulu Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Har også vært på kurs.Personen som holdt det matchet meg til helt feil farger og produkter, alt for rosa foundation som jeg sa at var feil før jeg tok den på. Hun så det først når den var på. Likte ikke produktene, og så måtte vi gå en og en inn og snakke med henne på et separat rom på slutt hvor hun var skikkelig påpresser på at jeg skulle kjøpe noe, selv om jeg sa klart fra hva jeg mente.Fikk et hissig utslett som varte i en ukes tid, og det var etter å ha hatt produktene på huden i få timer. Nei takk fra meg.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Styr unna!! Jeg fikk ødelagt, kvisete hud og utslett av produktene, og hele opplegget er useriøst. Anonymous poster hash: 12cb8...6c5
Jolene Skrevet 28. oktober 2015 #18 Skrevet 28. oktober 2015 Vært på det to ganger. Det er kjøpepress og likte ikke produktene. Har en leppeskrubb som er bra riktignok.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #19 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg var på et slikt kurs ei gang. Aldri mer. Produktene ble rost opp i skyene, men jeg endte opp med å få en allergisk reaksjon. Huden min var rødflammete og klødde. Hun mente dette var en vanlig reaksjon. Hun sa det kom fordi jeg nok aldri hadde renset grundig før. Jeg ba om ingredienslista, men den hadde hun ikke.. Eller hun hadde ingenting å begrunne. Man vil jo vite HVORFOR et produkt er så bra, ikke sant? MK er noe fanteri. Det er kjøpepress til de grader. Konsulentene kan ikke grunnleggende om hud og ingredienser (etter min mening)Samme erfaring har jeg også. At de "konsulentene" ikke kan så mye om hud. Jeg fikk en hudanalyse hvor hun mente på jeg hadde tørr/normal hud. Jeg har sensitiv hud. Hvert fall ikke tørr som hun påsto. Alt de sa, var hvor fantastiske alle produktene var og de kunne ikke leve uten. Dette var WOW produkter. Jada Anonymous poster hash: 93214...60c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #20 Skrevet 29. oktober 2015 Hvem som helst kan drive med dette og hovedmotivet deres er å tjene penger. De kan ingenting om hud. Den typiske dama er hjemmeværende, ufør, deltidsjobb etc, som ønsker å spe på inntekten. Husk at dette er et pyramidespill til de grader. Ønsker man å kjøpe gode produkter drar man til noen som er utdannet innen dette, enten hudpleier eller hudlege alt etter hvordan hud har. Anonymkode: a97ff...605 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå