Gå til innhold

Kreve mer bidrag av far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn... De er hos han 4 overnattinger på 14 dager.. Han betaler halve sfo regningen som da utgjør 1700,-.. Ikke noe mer... Syns dere det er lite?

Han tjener det dobbelte av meg..

Anonymous poster hash: bbd9d...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig lite.

Anonymous poster hash: 358a3...432
  • Liker 2
Skrevet

Det er mikroskopisk!

• Liker 1
Skrevet

Ok... Jeg tviler på at han er villig til å betale noe mer så må kanskje ta det gjennom NAV da?

Skrevet

Med mindre man er svært gode venner, bør man ta bidraget gjennom NAV. Da slipper man noe tull.

Anonymous poster hash: d2f93...b5e

• Liker 3
Skrevet

Regnet på bidrag igjennom nav for 3 barn jeg, og ender opp med 1200kr på alle tre... så for meg er 1700 kr mye..

Skrevet

Regnet på bidrag igjennom nav for 3 barn jeg, og ender opp med 1200kr på alle tre... så for meg er 1700 kr mye..

For meg også - mottar ikke en krone. Men har ikke krevd noe enda heller, da... Vi er gode venner og samarbeider godt, men det er jeg som står for alle utgiftene alene.

Anonymous poster hash: f8ddf...466

Skrevet

For meg også - mottar ikke en krone. Men har ikke krevd noe enda heller, da... Vi er gode venner og samarbeider godt, men det er jeg som står for alle utgiftene alene.

Anonymous poster hash: f8ddf...466

Jeg har levert inn krav idag så får vi se... men blir nok null. Egentlig veldig rart at det ska være så forskjell. Tjener jo ikke akkurat så rått når jeg nå må bytte jobb til dagtid for å kunne ta meg av ungene fulltid.

Skrevet

Jeg har måttet si opp flere av vaktene mine på jobb for å få det til å gå opp... Så inntekten er ikke mye å skryte av gitt... :/ Bare syns han slipper så billig unna alt...

Skrevet

Hva som er bidrag etter bidragskrav får du TS.ved å legge inn parametrene i bidragskalkulator.

Her er både din og fars inntekt. Samvær som legges skal også omfatte ferier og annet samvær enn fast samvær. 

Skal dette bli mest mulig riktig må dette gjøres over to års periode. 

Her ligger far temmelig nær meg ferier og annet samvær til å rykke opp en samværsgruppe. Det kan tenkes han i snitt kommer over ni overnattinger i løpet av 28 dg.i snitt. 

Det er vel ingen her som kan si hva som er rett bidrag før dette er regnet ut. 

SFO.skal også regnes med i betaling skal også regnes med både som grunnlag og innbetaling. Videre om du mottar støtte til barnepass legges til.

Betaler far med SFO og bidrag 5-6 tusen  for to barn ogg uten å vite noen inntekter og nøyaktig samvæklasse kan  det tenkes gsn er over det som kreves. 

Anonymous poster hash: 10176...9cd

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Peter007
dobbelt innlegg
Skrevet

Hva som er bidrag etter bidragskrav får du TS.ved å legge inn parametrene i bidragskalkulator.

Her er både din og fars inntekt. Samvær som legges skal også omfatte ferier og annet samvær enn fast samvær. 

Skal dette bli mest mulig riktig må dette gjøres over to års periode. 

Her ligger far temmelig nær meg ferier og annet samvær til å rykke opp en samværsgruppe. Det kan tenkes han i snitt kommer over ni overnattinger i løpet av 28 dg.i snitt. 

Det er vel ingen her som kan si hva som er rett bidrag før dette er regnet ut. 

SFO.skal også regnes med i betaling skal også regnes med både som grunnlag og innbetaling. Videre om du mottar støtte til barnepass legges til.

Betaler far med SFO og bidrag 5-6 tusen  for to barn ogg uten å vite noen inntekter og nøyaktig samvæklasse kan  det tenkes gsn er over det som kreves. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...