AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Har lyst å drikke mer te, og prøve mer spennende smaker. Jeg har bare kjøpt og drukket posete før. Men nå ser jeg det finnes så mange herlige kombinasjoner i løsvektte. Men hva trenger jeg for å lage te med denne? En sånn sølvtings med hull i? Eller går det fint å bare blande tebladene i varmt vann? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 321ce...588
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Yay for te! :D Jeg drikker masse, masse te! Du burde absolutt ha en sil å ha tebladene i. Enten en i metall, finnes utallige mange typer, noen mer brukbare en andre, haha! Finnes også engangsposer en kan bruke, disse for man blant annet kjøpt på Søstrene Grene. De er ikke like miljøvennlige, men greit å ha av og til når man ikke orker å grave ut tebladene etterpå. Men bare søk på tesil på nettet, så får du opp mange, mange typer. Det du burde være obs på med løs te er å ikke la de trekke lenger enn anbefalt. Når man har i teposene lenger gjør ikke det så mye, men har du løsvekt-te i for lenge smaker de altfor bittert! Bare lukt på teene og prøv deg frem. Smak er jo veldig forskjellig, men blant annet frukt te, spesielt mango-te er kjempegodt! Og jordbær-te <3 Anonymous poster hash: ec104...451
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg syns en sånn kanne som dette: https://www.kitchn.no/nettbutikk/servering/salt/1823-01/er veldig greit å bruke. Fungerer omtrent på samme måte som en presskanne for kaffe. Eller du kan bruke en helt vanlig tekanne(eller mugge) og en tesil til å sile av med. Anonymous poster hash: cabc7...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå