AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, Er det noen her som vet hva en medisinsk fysiker tjener? Eller hva man kan jobbe med hvis man studerer nanoteknologi?Anonymous poster hash: 9ea63...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger Anonymkode: 9ee11...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger Anonymkode: 9ee11...ffbHvilken utdanning har du tatt (skole, linje) og hva jobber du med? Anonymkode: c301e...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger Anonymkode: 9ee11...ffbTilleggspørsmål: Hvordan er jobbmarkedet, er det vanskelig å få seg jobb? Anonymkode: c301e...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Del Skrevet 7. november 2015 Utdanning i nanoteknologi anbefales i alle fall ikke hvis du skal ha jobb. Det å bli medisinsk fysiker er ikke verdt det med tanke på at det er vanskligere enn medisinstudiet og gir mindre penger. Anonymkode: 47965...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #6 Del Skrevet 7. november 2015 Utdanning i nanoteknologi anbefales i alle fall ikke hvis du skal ha jobb. Det å bli medisinsk fysiker er ikke verdt det med tanke på at det er vanskligere enn medisinstudiet og gir mindre penger.Anonymkode: 47965...935Men nå velger ikke alle utdannelse basert på den enkleste veien til rikdom heller da. Medisin gir heller ikke en særlig høy lønn i forhold til utdannelsestid (da tenker jeg både på grunnutdannelsen, turnus og spesialistutdanning). Anonymkode: 616c7...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #7 Del Skrevet 26. november 2015 Anonym 6.nov: Var det lett å få jobb som medisinsk fysiker da du var ferdig med studiet? Ville du hatt mulighet til å gå videre innenfor forskning?Anonym 7.nov: Hvorfor mener du det er så vanskelig å få jobb med en grad i nanoteknologi? Anonymkode: d1626...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid Kastrup Skrevet 19. mai 2020 #8 Del Skrevet 19. mai 2020 On 11/6/2015 at 8:46 PM, AnonymBruker said: Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger Anonymkode: 9ee11...ffb Hei hvor mye tjener man til slutt? Studerer biofysikk selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid Kastrup Skrevet 19. mai 2020 #9 Del Skrevet 19. mai 2020 On 11/26/2015 at 12:01 PM, AnonymBruker said: Anonym 6.nov: Var det lett å få jobb som medisinsk fysiker da du var ferdig med studiet? Ville du hatt mulighet til å gå videre innenfor forskning? Anonym 7.nov: Hvorfor mener du det er så vanskelig å få jobb med en grad i nanoteknologi? Anonymkode: d1626...988 Hei hva valgte du til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå