Gå til innhold

Medisinsk fysiker og nanoteknologi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som vet hva en medisinsk fysiker tjener?

Eller hva man kan jobbe med hvis man studerer nanoteknologi?

Anonymous poster hash: 9ea63...90f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger ;)

Anonymkode: 9ee11...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medisinsk fysiker og tjener litt over 500 000 (er ganske fersk). Generelt tjener vi nok mer enn radiografer/sykepleiere/bioingeniører etc, men mindre enn leger ;)

Hvilken utdanning har du tatt (skole, linje) og hva jobber du med? :)

Anonymkode: c301e...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggspørsmål: Hvordan er jobbmarkedet, er det vanskelig å få seg jobb?

Anonymkode: c301e...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning i nanoteknologi anbefales i alle fall ikke hvis du skal ha jobb. Det å bli medisinsk fysiker er ikke verdt det med tanke på at det er vanskligere enn medisinstudiet og gir mindre penger.

Anonymkode: 47965...935

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning i nanoteknologi anbefales i alle fall ikke hvis du skal ha jobb. Det å bli medisinsk fysiker er ikke verdt det med tanke på at det er vanskligere enn medisinstudiet og gir mindre penger.

Anonymkode: 47965...935

Men nå velger ikke alle utdannelse basert på den enkleste veien til rikdom heller da. Medisin gir heller ikke en særlig høy lønn i forhold til utdannelsestid (da tenker jeg både på grunnutdannelsen, turnus og spesialistutdanning). 

Anonymkode: 616c7...b22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Anonym 6.nov: Var det lett å få jobb som medisinsk fysiker da du var ferdig med studiet? Ville du hatt mulighet til å gå videre innenfor forskning?

Anonym 7.nov: Hvorfor mener du det er så vanskelig å få jobb med en grad i nanoteknologi?

Anonymkode: d1626...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
On 11/6/2015 at 8:46 PM, AnonymBruker said:

Hei hvor mye tjener man til slutt? Studerer biofysikk selv 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2015 at 12:01 PM, AnonymBruker said:

Anonym 6.nov: Var det lett å få jobb som medisinsk fysiker da du var ferdig med studiet? Ville du hatt mulighet til å gå videre innenfor forskning?

Anonym 7.nov: Hvorfor mener du det er så vanskelig å få jobb med en grad i nanoteknologi?

Anonymkode: d1626...988

Hei hva valgte du til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...