Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Har vært rundt omkring i Oslo og sett etter lysekroner. Men både de gamle og de nye er svindyre. Er det noen som vet hvor man evt. får tak i noen fine, som ikke koster hele mnd. lønna? I Polen lager de jo flotte krystallglass. Kanskje man må dra dit, eller de kanskje selger slikt via nett. Hadde vært glad for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettan ikke innlogga Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 Hei, vet ikke hva slags lysekroner du mener, tenker du på slike med prismer? Vet at de har hatt noen i Strömstad, i en lampebutikk der, men vet ikke prisen (tror kanskje ikke de var av de dyreste). Kanskje finn.no eller qxl også kunne være noe? Lykke til med jakten! Mettan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Tenker på sånne med prismer ja. Det var et godt tips med Strømstad. Har sjekket på finn og qxl, men de som jeg har sett, har vært for dyre for meg. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tips Skrevet 18. oktober 2004 #4 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du kan sjekke her: http://www.lauritz.com/ Søk på "prisme"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 12. januar 2005 #5 Del Skrevet 12. januar 2005 Har vært rundt omkring i Oslo og sett etter lysekroner. Men både de gamle og de nye er svindyre. Er det noen som vet hvor man evt. får tak i noen fine, som ikke koster hele mnd. lønna? I Polen lager de jo flotte krystallglass. Kanskje man må dra dit, eller de kanskje selger slikt via nett. Hadde vært glad for hjelp:) Reis til Tsjekkia - prismekronenes land. Jeg var der i 2002 og kjøpte to lysekroner - den ene kostet n.kr. 4.000 og den andre n.kr. 3.000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvordan er det med strømstyrke osb når du kjøper slikt i utlandet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 16. januar 2005 #7 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan kun svare for lysekroner innkjøpt i Tsjekkia - og de kan brukes i Norge (trenger altså ikke gjøre annet enn å koble dem til). Men som råd vil jeg anbefale dere å kjøpe noen ekstra prismer samt en del ekstra metallkroker til å feste prismene i hverandre med - dette fordi noe kan bli borte på reisen, men også fordi de små metallhektene er så tynne at de kan gå i stykker. Er det noen her som skal innrede hus eller leilighet så vil jeg anbefale å rydde plass i bilen og sette kursen mot Tsjekkia. Det er så mye fint der....dekketøy, lamper, pynteting etc...veldig mye fint design også....også så billig!! Tsjekkerne er forresten et veldig hyggelig folkeslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå