Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har litt bakgrunn innen grafisk, og har nå lyst til å ta det opp igjen. Men vil gjerne ha litt skole for å frisk opp program kunnskapen min! Er det noen som kan anbefale noen skoler med grafisk design? Gjerne kvelds skole, for jeg er avhengig av å jobbe ved siden av. Indira:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 14. juli 2002 #2 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei! Næringsakademiet har kurs innen grafisk design. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg vil absolutt anbefale Idefagskolen i Tønsberg! Har selv gått der i to år (multimedia) og jobber der nå to dager i uken. Finn ut mer her: > www.idefagskolen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 21. juli 2002 #4 Del Skrevet 21. juli 2002 MI som ligger i Oslo, Trondheim, Stavanger, Bergen, Krsand, Ålesund, Hamar mfler har Grafisk Design. Dette er jo privat skole så det koster litt skolepenger. Verdt å sjekke ut iallefall! Kveldsskolen går over 2 år. Hadde selv veldig lyst til å ta dette, men liten erfaring så turde jeg ikke... :cry: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå